Klacht: geen post ontvangen

wilgewoonpostontvangen op 24 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

afgelopen maandag was ik jarig, nu hebben veel vriendinnen kaarten gestuurd. Deze hebben ze vrijdag al op de post gedaan, zodat ik ze op tijd voor mijn verjaardag zou hebben.

Helaas zijn er nog steeds kaarten die niet aangekomen zijn.

Ik baal hier enorm van omdat het niet de eerste keer is dit jaar, dit is al de 5e klacht die ik indien vanaf oktober.

Erg jammer dat de kosten van de postzegels omhoog gaan, en de service steeds slechter wordt.

Er verdwijnen ook pakjes, dus niet alleen post wat niet aankomt. En mocht er post aankomen dan is de envelop leeg, zonder kaartje erbij van excuses.

als de kosten van de postzegels vergoedt zou worden aan mijn vriendinnen. Het zijn allemaal zelfgemaakte kaarten waar veel tijd en energie aan besteed is, en daar zitten meestal 3 postzegels op, en ze betalen voor goede en juiste correcte leveringen, maar de post komt nooit aan.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 24 november 2016 om 14:01 geantwoord

Geachte mevrouw Moonen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u deze verjaardagskaarten niet heeft ontvangen en dat het al eerder is voorgekomen dat u post niet heeft ontvangen op uw adres. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier een melding van is gemaakt om de bezorging op uw adres extra in de gaten te laten houden. Het is echter niet mogelijk om een onderzoek in te stellen naar briefpost. Van deze post wordt geen administratie bijgehouden en deze gaan met miljoenen per dag door onze sorteercentra. Tevens is briefpost niet verzekerd bij schade of vermissing. Het is niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door