Mijn Klacht:
Onlangs heb ik bij calvin klein 2 paar ondergoed besteld. Deze zouden geleverd worden door Post NL op vrijdag 6 juli.
Track en trace code: 3SCBWM0051215
Die dag werdt de leverdatum één dag verschoven naar 7 juli tussen 10.45 en 14.15. Om 10 uur zat ik al op de bank omdat ze nog wel eens eerder willen komen. Enkele uren later is er nog niemand langs geweest en check ik de track en trace code nog een keer om te kijken of de dag niet nogmaals verzet is. Toen gaf de code aan dat het pakket al om 10.22 geleverd zou zijn. Niet dus.. Ook niet bij de buren te bekennen. Post nl is ontzettend slecht te bereiken en heb ik dus na een hele dag aan de lijn hangen ( wat ook nog eens een klap geld kost ) nogsteeds niet kunnen spreken. Ik baal hier onwijs erg van en vindt de organisatie belachelijk klant ontvriendelijk. Dit is niet de eerste keer dat een levering fout is afgelopen en eerder het jaar is een van de bezorgers zelfs tegen de auto aangereden op de oprit zonder zit te melden.
Ik hoop dat post nl bereid is deze levering recht te zetten.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn producten alsnog ontvang of het gehele bedrag terug ontvang.
