Klacht: Geen bezorging

Laurenbeijen op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik bij calvin klein 2 paar ondergoed besteld. Deze zouden geleverd worden door Post NL op vrijdag 6 juli.

Track en trace code: 3SCBWM0051215

Die dag werdt de leverdatum één dag verschoven naar 7 juli tussen 10.45 en 14.15. Om 10 uur zat ik al op de bank omdat ze nog wel eens eerder willen komen. Enkele uren later is er nog niemand langs geweest en check ik de track en trace code nog een keer om te kijken of de dag niet nogmaals verzet is. Toen gaf de code aan dat het pakket al om 10.22 geleverd zou zijn. Niet dus.. Ook niet bij de buren te bekennen. Post nl is ontzettend slecht te bereiken en heb ik dus na een hele dag aan de lijn hangen ( wat ook nog eens een klap geld kost ) nogsteeds niet kunnen spreken. Ik baal hier onwijs erg van en vindt de organisatie belachelijk klant ontvriendelijk. Dit is niet de eerste keer dat een levering fout is afgelopen en eerder het jaar is een van de bezorgers zelfs tegen de auto aangereden op de oprit zonder zit te melden.

Ik hoop dat post nl bereid is deze levering recht te zetten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn producten alsnog ontvang of het gehele bedrag terug ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Beijen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket de status 'bezorgd' heeft gekregen, maar dat u het pakket tot op heden niet ontvangen heeft. Ik vind het erg spijtig om dit te vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden.

Aan de hand van uw TrackTrace code zie ik dat het om een onverzekerd pakket gaat met een standaard service. Daarom wil ik u aanraden om contact hierover op te nemen met de afzender. De afzender kan u een passende oplossing bieden en dit vervolgens verder afhandelen met ons. Het is aan de afzender om het verder af te handelen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door