Klacht: gedeelte is niet aangekomen

freddyjongsma op 15 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik had een pakket naar mijn vriendin gestuurd met 2 tassen en 4 parfums ,nu blijkt dat er bij postnl de parfums er uit gehaald zijn want dat mag niet verstuurd worden dat wist ik niet en als ik op de site kijk staat er bij rusland niet dat er geen parfums mogen ik heb vaker parfums gestuurd naar mijn vriendin en nooit problemen en nu zeggen ze het is verboden ,maar mijn parfums ben ik kwijt en ik krijg geen vergoeding

ik wil graag de parfums weer terug of een vergoeding ik heb het met track en trace verstuurd dus ga ervan uit dat omdat mijn naam en adres als afzender erop staat dat ze het terug sturen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 januari 2018 om 10:51 geantwoord

Geachte heer Jongsma,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat uw pakket naar Rusland slechts gedeeltelijk bij de geadresseerde is aangekomen en kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent. Graag informeer ik u hierover.

Op onze website https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/buitenlandse-verzendvoorwaarden/verboden-goederen-en-stoffen-buitenland/ kunt u vinden welke goederen verboden zijn om internationaal te versturen. Dit geldt wereldwijd, onder de categorie brandbare vloeistoffen staat onder andere parfum. Op https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/pakket-buitenland/buitenlandse-verzendvoorwaarden/verzendvoorwaarden-per-land/ vindt u de voorwaarden per land, hier kunnen soms meer specifieke producten per land zijn opgenomen. Het is gebruikelijk dat de douane in het land van bestemming u of de geadresseerde informeert over de verdere gang van zaken. Ik heb hierop spijtig genoeg geen invloed en raad u aan voor meer informatie contact op te nemen met de desbetreffende douane afdeling.

freddyjongsma

Heeft op 15 januari 2018 om 11:12 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

ze maken zich er makkelijk af ik had gekeken en bij rusland stond geen pafum in de rubriek branbare stoffen

Alle klachten die gemeld zijn door