Klacht: frauduleuze praktijken

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 14-06-2017 een bestelling gedaan bij Cameranu.nl, het pakket zou op 15-06-2017 geleverd worden door PostNL.
Dit is helaas niet gebeurt en cameranu.nl heeft een onderzoek laten instellen bij PostNL maar PostNL blijft aanhouden dat het pakket geleverd is terwijl de handtekening en naam beide niet van mij zijn en ook niet bekend voorkomen.
Tevens was er een getuigen bij mij aanwezig en zijn er beveiligingscamera beelden met bewijs dat er niemand aan de deur is geweest.
De chauffeur zou opnieuw langskomen om te kijken of hij zich had vergist of dergelijke maar hij komt niet en wilt mij ook niet te woord staan (zeer vreemd dus allemaal).
Nu is alles zeer hoog opgelopen en is er aardig wat financiële schade ontstaan (zakelijke bestelling) en waarschijnlijk gaat deze zaak binnenkort voor de rechtbank komen waarbij ook PostNL aansprakelijk wordt gesteld.
De 3S code zal ik niet hier openbaar maken maar kan PostNL via e-mail bij mij opvragen als ze dit willen oplossen.

Dat PostNL toegeeft (zwart op wit) dat er iets fout is gegaan bij hun en dat ik niet het pakket in ontvangst heb genomen (dit kan ik namelijk op meerdere vlakken bewijzen).

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. In uw bericht geeft u aan dat er al langere tijd een onderzoek loopt naar een pakket wat wel afgeleverd zou zijn, maar niet door u ontvangen is. Ik kan mij indenken dat u graag wilt dat hier een passende oplossing in komt. Zelf heb ik geen invloed op het lopende onderzoek. Echter wil ik wel graag met u meekijken hoe het er op dit moment voor staat. Zou u daarvoor wel de 3S-code kunnen sturen? Als het goed is kunt u het zo instellen dat enkel wij deze zien en deze dus niet openbaar staat. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ibby2017

4 maanden geleden - Als eerste is het niet fijn dat u mijn achternaam hier kwakeloos openbaar zet. De 3s kan ik per mail naar jullie sturen maar hier niet want ik zie niet hoe ik dat doe dat alleen jullie het zien. Graag zo spoedig mogelijk reactie want volgende week is het gesprek met mujn advocaat al

Heeft op 17 juli 2017 om 14:31 geantwoord

Geache heer,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw naam inmiddels bij voorgaand bericht verwijderd. Wanneer u informatie liever op een andere manier wilt doorgeven kunt wellicht telefonisch contact met ons opnemen of na 20:00 via ons contactformulier. Voor informatie over het onderzoek dient u contact op te nemen met de afzender. Die ontvangt als opdrachtgever voor het verzenden van dit pakket van ons de uitslag.

Heeft op 17 juli 2017 om 14:39 geantwoord

Er is fraude gepleegt door de chauffeur en dat kan ik bewijzen.
Deze week gaat er een gerechtelijke procedure van start waarbij postnl ook aansprakelijk wordt gesteld

Alle klachten die gemeld zijn door ibby2017