Mijn Klacht:
Gisteren heb ik een pakket ontvangen via postnl. Daarbij moest ik me identificeren wat ik deed met mijn rijbewijs. De scanner van de bezorger deed het echter niet. Daarom nam hij contact op met naar eigen zeggen werkgever. Die gaf aan dat er een foto van mijn id en een handtekening op een briefje meegegeven moest worden. Dan kon het handmatig geregistreerd worden.De bezorger maakte vervolgens een foto van de voor- en achterkant van mijn rijbewijs. Ik heb daarna telefonisch contact opgenomen met post nl omdat ik het wel erg raar vond. De medewerker gaf aan dat er echt geen foto’s gemaakt mochten worden door de bezorger en vond het een vreemd verhaal. Ik zou terug gebeld/gemaild worden. Toen dat niet gebeurde heb ik een chat bericht gestuurd naar Brigit van PostNL. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik wil dat die foto direct uit de mobiel van de bezorger verwijderd wordt. Zij vond het echter niet zo urgent. Ik moest maar wachten tot vandaag en vervolgens werd de chat door haar verbroken.
Nu nog steeds niets gehoord. Ondertussen kan er al lang gefraudeerd zijn met mijn id gegevens.
Ik krijg postnl niet te pakken en een mailadres is niet te vinden op de site.
Het pakket staat als retour gezonden geregistreerd maar ik heb het gewoon in huis.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een reactie van Post NL waarin staat wat zij aan deze situatie doen met een excuus van de bezorger en dat hij laat zien dat de foto verwijderd is van zijn mobiel en niet doorgestuurd naar derden.
