Mijn Klacht:
Al eerder diende ik de klacht in dat mijn brievenbuspakket niet bezorgd was bij het afleveradres, maar, zonder notie hiervan te geven, op een pakketpunt had afgeleverd waar het nooit is opgehaald (want geen notie). De zending is na 16 dagen terug naar mij gegaan, zodat ik het opnieuw zou kunnen verzenden. Na indienen van deze klacht werd ik gebeld dat de extra verzendkosten vergoed zouden worden door de klachtenafdeling. Maar: inmiddels is het pakket bij mij opnieuw afgeleverd, en is het flink beschadigd! De verpakking was zelfs aan 1 kant open, en de andere kant was volledig in de kreukels. Het materiaal wat erin zat is gescheurd en gevouwen, en kan ik dus niet meer verzenden naar mijn ‘klant’, maar weggooien! Dit is echt absurd en ik verwacht dat postNL meer gaat doen hieraan dan alleen de verzendkosten vergoeden, want mijn hele zending kan nu in de prullenbak.
Gewenste Oplossing:
Een vergoeding voor de inhoud van het pakket (flyers en posters) dat beschadigd is geraakt en daardoor niet meer gebruikt kan worden, door de brute manier waarop het pakket behandeld is.
