Klacht: Flat

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een flat op vier hoog en we hebben gewoon een lift en intercom. Ik ben me ervan bewust dat, indien er een intercom aanwezig is, ze ons mogen verzoeken om naar beneden te komen om het op te halen.

Ikzelf zit met meerdere gezondheidsproblemen waardoor dit gewoon niet mogelijk is, zelfs al zie ik er jong en gezond uit.

Al meerdere keren geeft de bezorger m’n pakjes mee aan de buren om hen dit te laten bezorgen terwijl ze zelf gewoon naar boven kunnen komen. En als ze dan toch een keertje komen doen ze er nog vrij onbeschoft over.

Ik wil best wel even wachten tot alle andere pakjes beneden zijn gehaald en je naar boven kan komen. Ik weet niet aan wie hij m’n pakketten meegeeft en of ik ze dan überhaupt krijg. Gelukkig heb ik best fijne buren die dit voor me hebben gedaan tot nog toe maar toch. Een andere keer zette hij het zonder toezicht in de lift.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden dat als ik aangeef dat ik niet naar beneden kan komen de bezorger zelf gewoon komt, in plaats van weglopen of het in de lift zetten of het meegeeft aan een buur van mij waarvan ik nier weet waar ze wonen (ik woon hier pas twee maanden en ken nog niemand). Zelfs al duurt het war langer omdat m’n andere buren wel naar beneden komen, dat vind ik helemaal niet erg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakketten niet tot aan de voordeur bezorgd, ondanks dat u aangeeft dat u dit wel wenst. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De Track Trace code van het laatste pakket waarmee dit is voorgevallen. - Uw postcode huisnummer en telefoonnummer.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht ElineTjenn

2 weken geleden - Goeiemorgen, bedankt voor uw reactie.De TrackTrace code van het laatste pakket waarmee dit is voorgevallen was gister nog. Deze heb ik in ontvangst mogen nemen van de buurman naast mij. 3STMWT011806025Mijn postcode is 1102AA, woonachtig op nummer 312B. Ik ben telefonisch bereikbaar op 0653110113.Alvast bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 november 2019 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat de chauffeur ook deze keer niet naar boven wilde komen om het pakket bij u af te leveren. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betrokken chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen en ervoor te zorgen dat de chauffeur naar boven komt om het pakket bij u aan de voordeur af te leveren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ElineTjenn