Mijn Klacht:
pakketje is zoek geraakt bij PostNL en niet bij mij bezorgd. Volgens TrackTrace is deze om 21:27 uur s avonds bij bezorgd… nieuwe service van PostNL? het is niet de 1ste keer dat post van verdwijnt, maar deze keer weet ik zeker dat er iets vreemds aan de hand is. Ik heb alles gezien: busje is gekomen, posbode is binnen gegaan, werd niet aangebeld, en busje is weer vertrokken. Geen briefje, geen pakketje, brievenbus was leeg! Wat heeft postbode met pakketje gedaan? in zijn zak gestopt misschien? Klantenservice??? zegt dat ze hier niks aan kunnen doen, Wat een tent… rest niks anders dan naar de politie te gaan om aangifte te doen, maar over wie???
Gewenste Oplossing:
geen vergoeding! PostNL moet alles opnieuw voor mij bestellen en ALLES netjes bij mij bezorgen zoals het verwacht wordt van een GOEDE postbedrijf. Beter opgeleid personeel een goede screening zou zeker veel van deze situaties kunnen voorkomen.
