Mijn Klacht:
Ik heb sinds maandag 3 brievenbuspost zendingen gedaan. Echter is er geen 1 aangekomen. Ze waren voldoende gefrankeerd (3,32 euro per zending) en ook vielen ze ruim binnen de maximale afmetingen.
Mijn vraag aan PostNL was dus of desbetreffende brievenbus wel geleegd was, aangezien hij tot op moment van dit schrijven (donderdag avond) nog steeds op maandag staat voor de eerst volgende leging. Mijn vervolgvraag zou dan zijn wanneer hij wel geleegd gaat worden.
PostNL kan mij alleen maar helpen als ik mijn volledige naam, adres, woonplaats, mailadres en telefoonnummer geef. (Overigens word ik niet ingelicht wat ermee gedaan wordt, hoe lang bewaart enz wat naar mijn idee sinds de nieuwe AVG verplicht is)
PostNL heeft al deze gegevens niet nodig om even op te zoeken of de brievenbus geleegd is en zo nee wanneer dit dan gaat gebeuren. Hun reden dat ze al mijn gegevens nodig was eerst om mij te kunnen contacten, maar dit verliep al via messenger dus het antwoord kan gewoon daar gestuurd worden. Bovendien verwacht ik niet dat er iemand aan me deur komt staan dus waarom mijn adres? Een andere medewerker zei dat het was om een klantkaart aan te kunnen maken. Kortom telkens een ander antwoord komt ook niet betrouwbaar over.
Een dag verder inmiddels, ik weet nog niet waar mijn post is en een vergoeding heb ik geen recht op! Ik betaal toch voor een dienstverlening die ik niet gekregen heb?!?! Als je bij de McDonalds je eten niet krijgt wil je toch ook je geld terug?!
Gewenste Oplossing:
Het enige dat ik wil is dat er even gekeken wordt wanneer de brievenbus geleegd wordt en waar mijn post is. Zo moeilijk is dat denk ik niet.
En anders verlang ik een onkostenvergoeding vanwege een betaalde dienstverlening die niet uitgevoerd is.
