Klacht: Envelopje leeg gehaald.

Sidonia adriana op 23 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ik heb een thee lepeltje verstuurd naar iemand in Nijmegen.
Ik had het in envelopje gedaan en met plakband omwikkeld.
EN daar na weer in envelopje gedaan .En de randen van de envelop afgeplakt met plakband dus exstra stevige randen gemaakt.
Nu krijg ik van deze geadresseerde dat de envelop gewoon open geschuurd was en het lepeltje er uit was gehaald.
Schandalig .
Gr sonja.
En zeer teleurgestelde ontvanger.
Plus de kosten die gemaakt zijn.
Op de bus gegaan in Alphen aan den Rijn.
Verstuurd naar Nijmegen.

Gewenste Oplossing:

Exusses van post .nl
En kosten postzegel s en lepeltje retour.
Dat zou fijn zijn dat ik het weer terug kan storten aan deze meneer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een lege envelop die is ontvangen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend moet zijn. Mijn excuses dat het op deze wijze is bezorgd. Ondanks de goed afgeplakte enveloppen, kan het door de snelheid van de sorteermachine voorkomen dat de inhoud eruit raakt. Dat neemt niet weg dat het enorm vervelend moet zijn dat het op deze manier is bezorgd. Ik wil hier dan ook graag een klacht over aanmaken zodat we dit met de betrokken medewerkers kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Wanneer heeft u het op de bus gedaan? - Wanneer heeft de ontvanger het binnen gekregen? - Zat er een excuuskaartje bij? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Aangezien het om briefpost gaat, kan ik er niet voor zorgen dat u het geld terug krijgt. Briefpost is namelijk zonder een aanvullende dienst zoals een verzekering. Er is dan geen recht op een vergoeding. Wat ik nog wel zou kunnen doen is een navraag op starten, maar dan moet het lepeltje wel aan bepaalde kenmerken voldoen. Kunt u daarom nog omschrijven hoe het eruit ziet (merk, kleur, typenummer en maatformaat) of heeft u wellicht een foto? (deze hoeft u nu niet mee te sturen, maar dat kan dan eventueel meegestuurd worden met het navraag formulier). Dan kan ik nakijken of deze procedure opgestart kan worden. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Beste op u vraag daar meer het verzonden is . Dat is op woensdag 15-5-2019 geweest. En de ontvanger heeft het op 16-5-2019 ontvangen. En het was een oud lepeltje van de N,S Nederlandse spoorwegen ongeweer 15cm lang.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Dank u wel voor de gevraagde gegevens. Echter heb ik nog het adres van de geadresseerde nodig. Zou u mij het volledige adres van de geadresseerde willen sturen? Weet u toevallig of de geadresseerde ook een excuus kaart in de brievenbus heeft ontvangen? Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 mei 2019 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door