Klacht: En nu is het afgelopen!!!

Simalien op 24 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Laat me met rust PostNL!! Ik verzend wekelijks pakjes naar het buitenland, en ik krijg elke keer als ik pakjes heb ingeleverd bij het postkantoor van die vervelende kt mailtjes met oeps je hebt te weinig betaald. Denk dat ik er inmiddels al meer dan 20 heb ontVangen. Ik heb al eerder 1 voor 1 bezwaar ingediend en die werd natuurlijk kwijtgescholden. Maar het blijft maar komen!!! Ik word helemaal gek van jullie!! Jullie lossen het zelf maar op want jullie systeem is zo krom als wat! Ik heb alle pakjes correct gelabeld want het zijn allemaal brievenbus doosjes!! Maar nee volgens PostNL zij de doosjes 5cm dik! Nou nee! Ik ga hier niet elke week m’n kostbare tijd in stoppen. KAP MET DIE MAILTJES EN FIX JE SYSTEEM!! Ik ben jullie zo spuugzat! Ik wil dat dit opgelost wordt vanuit JULLIE, ik ga NIET 1 voor 1 bezwaar maken omdat jullie mij lastig van met onwaarheden! De groeten.

Los het zelf op! Laat me met rust net die rot mailtjes. Jullie krijgen geen cent van me. Alles is gewogen en elke label klopt! Jullie mogen alles op mijn naam kwijtschelden want dit slaat helemaal nergens op!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Beste lezer, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u bezwaar maakt tegen de e-mails die u heeft gekregen over onderfrankering van uw zendingen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik van u: - de barcodes van de betreffende zendingen; - uw initialen, achternaam, volledige adres en telefoonnummer. (Deze kunt u vermelden bij uw contactgegevens zodat de informatie niet openbaar op deze website staat.) Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 24 augustus 2023 om 08:37 geantwoord

Beste lezer,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Simalien

Heeft op 25 augustus 2023 om 13:34 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Sorry dat ik niet kon antwoorden maar ik ben de hele ziek week ziek geweest en niet op kantoor.

De codes zijn:
LA122386235NL
LA123382773NL
LA123301284NL
LA123311750NL

Het gaat hier allemaal om brievenbus doosjes in de formaten 180 x 115 x 28 en 111x110x28mm. Aan de enorme lijst nummers te zien snappen jullie wel waarom ik dit niet allemaal handmatig ga indienen, er is duidelijk iets mis met jullie systeem. Elke keer als ik pakketjes breng bij het postkantoor, kan ik gegarandeerd een paar dagen later van die vervelende emails ontvangen met \"oeps, u hebt te weinig betaald\". Nee, dat heb ik niet, fix verdomme jullie systeem. Dit begint zo zwaar irritant te worden! Waarom toch? Gaarne dit oplossen zsm en ik wil niet meer deze vervelende emails blijven ontvangen als ik wat verzend!

Alle klachten die gemeld zijn door Simalien