Klacht: En nu is het afgelopen!!!

Simalien op 28 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laat me met rust PostNL!! Ik verzend wekelijks pakjes naar het buitenland, en ik krijg elke keer als ik pakjes heb ingeleverd bij het postkantoor van die vervelende kt mailtjes met oeps je hebt te weinig betaald. Denk dat ik er inmiddels al meer dan 20 heb ontVangen. Ik heb al eerder 1 voor 1 bezwaar ingediend en die werd natuurlijk kwijtgescholden. Maar het blijft maar komen!!! Ik word helemaal gek van jullie!! Jullie lossen het zelf maar op want jullie systeem is zo krom als wat! Ik heb alle pakjes correct gelabeld want het zijn allemaal brievenbus doosjes!! Maar nee volgens PostNL zij de doosjes 5cm dik! Nou nee! Ik ga hier niet elke week m’n kostbare tijd in stoppen. KAP MET DIE MAILTJES EN FIX JE SYSTEEM!! Ik ben jullie zo spuugzat! Ik wil dat dit opgelost wordt vanuit JULLIE, ik ga NIET 1 voor 1 bezwaar maken omdat jullie mij lastig van met onwaarheden! De groeten.

De codes zijn:
LA120881770NL
LA120869558NL
LA120881973NL
LA120809381NL
LA120807099NL
LA120889124NL
LA120846115NL
LA120802264NL
LA120885723NL
LA121335617NL
LA121361400NL
LA121718850NL
LA122080635NL
LA122762554NL
LA122931425NL
LA122323116NL
LA122393528NL
LA122386235NL
LA123382773NL
LA123301284NL
LA123311750NL

Het gaat hier allemaal om brievenbus doosjes in de formaten 180 x 115 x 28 en 111x110x28mm. Aan de enorme lijst nummers te zien snappen jullie wel waarom ik dit niet allemaal handmatig ga indienen, er is duidelijk iets mis met jullie systeem. Elke keer als ik pakketjes breng bij het postkantoor, kan ik gegarandeerd een paar dagen later van die vervelende emails ontvangen met oeps, u hebt te weinig betaald. Nee, dat heb ik niet, fix verdorrie jullie systeem. Dit begint zo zwaar irritant te worden! Waarom toch? Gaarne dit oplossen zsm en ik wil niet meer deze vervelende emails blijven ontvangen als ik wat verzend!

Gewenste Oplossing:

Los het zelf op! Laat me met rust net die rot mailtjes. Jullie krijgen geen cent van me. Alles is gewogen en elke label klopt! Jullie mogen alles op mijn naam kwijtschelden want dit slaat helemaal nergens op!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2023 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp inderdaad dat het niet fijn is als u hier elke keer berichten van ontvangt. Ik zie inderdaad dat de meting informatie in ons systeem van deze pakketjes op 5 of 3,5 cm gemeten worden. Waardoor dit precies komt kan ik helaas niet inzien. Ik zie helaas ook geen meldingen bij deze pakketjes in ons systeem dat er een betaalverzoek over een foutieve frankering. Als u veel pakketten verstuurd per jaar, dan is het misschien handig om een zakelijk account aan te maken en op die manier pakketten te versturen. Daar kan u meer informatie over vinden via https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/pakket-versturen/.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Simalien

Heeft op 28 augustus 2023 om 11:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is toch geen oplossing?? Ik verstuur zakelijk via DHL, niet met jullie. Dit gaat voornamelijk om pakjes die te duur zijn om zakelijk te versturen en daarom via jullie verzonden wordt. Ik wil een oplossing voor deze rot mailtjes en jullie slechte systeem!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Simalien