Mijn Klacht:
De postbezorger heeft een aangetekende brief, zonder deze aan mij aan te bieden voor een handtekening, beneden in de brievenbus gegooid en er is een valse handtekening geplaatst.
Ik heb meerdere medewerksters gesproken. Ik zou een zoon hebben, die volgens de postbezorger beneden zou hebben getekend voor ontvangst. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik geen zoon heb.
Blijkt zinloos!
Mw. Kooistra van het depot van Post.nl spande de kroon.
Deze gaf een andere versie van het verhaal. De 2 medewerksters, die ik eerder sprak, hebben volgens haar dan blijkbaar gelogen. Zij vond dat de postbezorger nogmaals de kans moest krijgen om zijn verhaal te doen. De klant doet er voor haar blijkbaar niet toe. Zij vertelde dat de postbezorger aan mijn deur (3e etage, hij moet eerst beneden aanbellen) heeft gestaan en dat een man getekend heeft. Ik vertelde haar dat ik thuis was en er niet gebeld is. Zij bleef bij haar verhaal. Zij vertelde ook dat iemand anders in de woning de brief mag tekenen. Hoe ik het ook vertelde dat ik alleen ben, maakte voor haar niets uit.Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik een excuusbrief wil en geen uren zinloos aan de telefoon wil hangen. Zij was erg respectloos in de gesprekken en vertelde meerdere malen dat er geen excuus brief zou komen. Want zo zei zij letterlijk: er zijn geen beelden van hoe het gegaan is. Blijkbaar moet de burger geavanceerde camera’s ophangen om van de 3e verdieping te zien wat voor post, zelfs aangetekende er in de bus gestopt wordt.
Ik heb het gesprek beƫindigd omdat het echt zinloos was om door te gaan.
Gewenste Oplossing:
Als ik op z'n minst een excuus brief krijg en deze naar de afzender kan sturen.
En dat mw. Kooistra door een leidinggevende hiervoor op het matje wordt geroepen. Zo ga je niet met klanten om!
