Klacht: Een aangetekende brief is zonder handtekening in brievenbus gegooid.

Lucia Y op 18 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De postbezorger heeft een aangetekende brief, zonder deze aan mij aan te bieden voor een handtekening, beneden in de brievenbus gegooid en er is een valse handtekening geplaatst.
Ik heb meerdere medewerksters gesproken. Ik zou een zoon hebben, die volgens de postbezorger beneden zou hebben getekend voor ontvangst. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik geen zoon heb.
Blijkt zinloos!
Mw. Kooistra van het depot van Post.nl spande de kroon.
Deze gaf een andere versie van het verhaal. De 2 medewerksters, die ik eerder sprak, hebben volgens haar dan blijkbaar gelogen. Zij vond dat de postbezorger nogmaals de kans moest krijgen om zijn verhaal te doen. De klant doet er voor haar blijkbaar niet toe. Zij vertelde dat de postbezorger aan mijn deur (3e etage, hij moet eerst beneden aanbellen) heeft gestaan en dat een man getekend heeft. Ik vertelde haar dat ik thuis was en er niet gebeld is. Zij bleef bij haar verhaal. Zij vertelde ook dat iemand anders in de woning de brief mag tekenen. Hoe ik het ook vertelde dat ik alleen ben, maakte voor haar niets uit.Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik een excuusbrief wil en geen uren zinloos aan de telefoon wil hangen. Zij was erg respectloos in de gesprekken en vertelde meerdere malen dat er geen excuus brief zou komen. Want zo zei zij letterlijk: er zijn geen beelden van hoe het gegaan is. Blijkbaar moet de burger geavanceerde camera’s ophangen om van de 3e verdieping te zien wat voor post, zelfs aangetekende er in de bus gestopt wordt.
Ik heb het gesprek beƫindigd omdat het echt zinloos was om door te gaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik op z'n minst een excuus brief krijg en deze naar de afzender kan sturen.
En dat mw. Kooistra door een leidinggevende hiervoor op het matje wordt geroepen. Zo ga je niet met klanten om!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2018 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Louwersheimer,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemde aangetekende zending in uw brievenbus is afgeleverd. Ik begrijp dat u hier erg boos over bent, Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u geen prettig telefoongesprek heeft gevoerd met onze telefonische klantenservice. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik de melding erbij gezocht. Ik begrijp dat u ontevreden bent over de hele gang van zaken, ik kan echter de uitkomst van het onderzoek niet veranderen of u een andere verklaring sturen. De situatie is onder de aandacht gebracht bij de leidinggevende en bezorgers om ervoor te zorgen dat er extra aandacht zal worden besteed aan de aflevering van uw zendingen. Indien u over deze kwestie een schriftelijke verklaring wenst kunt u de klacht per brief bij ons indienen. Een brief kunt u sturen naar PostNL Klantenservice, Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Lucia Y

Heeft op 19 juli 2018 om 23:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

In de reactie van Post.nl mis ik, dat ik de medewerksters erop heb gewezen dat ik op 11 juli j.l. een brief aan Post.nl Leeuwarden en een kopie hiervan naar Post.nl Den Haag heb gestuurd. Hierin heb ik om een schriftelijk excuus gevraagd en daar wordt niet op gereageerd. Opnieuw een brief schrijven is zinloos.
In de uitkomst van het 'onderzoek' door post.nl wordt totaal niet ingegaan op de verantwoording van de postbode, die een onzin verhaal vertelde dat mijn niet bestaande zoon beneden, en een niet bestaande man aan mijn deur heeft getekend. Er was en is geen zoon of een huisgenoot in mijn woning. De brief lag beneden in de brievenbus, die alleen buiten bereikbaar is. Er is een valse handtekening geplaatst. Er is geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel bij Post.nl. Jammer dan klant!
Nogmaals het is zeer belangrijk dat er een excuus brief van post.nl komt om deze naar de afzender te sturen.
Niet afschuiven, maar doen!!!! Ben benieuwd of op feiten wordt gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door