Klacht: Deur beschadigt

loekeb op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post.nl bezorgt post door mijn brievenbus van de voordeur op 27 mei ipv de brievenbus die aan de weg staat en voor 99.9 % gebruikt wordt door post.nl

Vervolgens zie ik dat boven mijn brievenbus twee beschadigingen zitten op mijn, circa 4 weken geleden, nieuw geschilderde voordeur.

Zojuist neem ik met post.nl contact via de chat en wordt mij duidelijk gemaakt dat dat iedereen wel geweest kan zij en niet te bewijzen dat het post.nl is geweest. Nadat ik aangaf dat ik alleen woon en niemand mijn voordeur verder aanraakt of zelfs binnenkomt blijft men zeggen ja zal wel en verbreekt vervolgens de verbinding nadat ik vriendelijk vraag hoe en waar ik de klacht kan melden met een foto als onderbouwing. Nee de chat wordt abrupt verbroken.

Post.nl zegt/schrijft alle klachten serieus te nemen.

Gewenste Oplossing:

1. Dat zij mij serieus nemen, ik meld niet voor niets
2. Als men het fatsoen heeft om niet zomaar " de haak erop te gooien"
3. Als ik schadeloos gesteld word en zelf geen kosten hoef te maken om schade die zij veroorzaakt hebben, wat voor 99.9999% aannemelijk is,

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Eblé,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat er beschadigingen aan uw pas geschilderde deur zijn ontstaan en kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat u aangeeft voor 99,99% zeker te weten dat de schade is ontstaan door onze bezorger laat ik uw melding onderzoeken. Uiterlijk 8 juni zal hierover door de betreffende afdeling contact met u worden opgenomen. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

loekeb

Heeft op 11 juni 2017 om 14:28 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

fijn dat er gereageerd is ,maar ik ben nog niks gehoord van Post.nl tewijl dat uiterlijk 8 juni zou gebeuren..

Alle klachten die gemeld zijn door