Mijn Klacht:
Post.nl bezorgt post door mijn brievenbus van de voordeur op 27 mei ipv de brievenbus die aan de weg staat en voor 99.9 % gebruikt wordt door post.nl
Vervolgens zie ik dat boven mijn brievenbus twee beschadigingen zitten op mijn, circa 4 weken geleden, nieuw geschilderde voordeur.
Zojuist neem ik met post.nl contact via de chat en wordt mij duidelijk gemaakt dat dat iedereen wel geweest kan zij en niet te bewijzen dat het post.nl is geweest. Nadat ik aangaf dat ik alleen woon en niemand mijn voordeur verder aanraakt of zelfs binnenkomt blijft men zeggen ja zal wel en verbreekt vervolgens de verbinding nadat ik vriendelijk vraag hoe en waar ik de klacht kan melden met een foto als onderbouwing. Nee de chat wordt abrupt verbroken.
Post.nl zegt/schrijft alle klachten serieus te nemen.
Gewenste Oplossing:
1. Dat zij mij serieus nemen, ik meld niet voor niets
2. Als men het fatsoen heeft om niet zomaar " de haak erop te gooien"
3. Als ik schadeloos gesteld word en zelf geen kosten hoef te maken om schade die zij veroorzaakt hebben, wat voor 99.9999% aannemelijk is,
