Klacht: bubbeltjes envelop nog steeds niet aangekomen

A.L van Lohuizen op 05 augustus 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bubbeltjes envelop met inhoud, die naar ons toegestuurd is op vrijdag 25 juli, is tot op heden (31-7) nog steeds niet aangekomen.
Is het normaal dat dit zo lang duurt. Wij zijn gewend dat ons iets wordt toegestuurd met 1 a 2 dagen al bij ons in huis is. Is er mogelijkheid dat er vertraging is door vakantieperiode? De afzender had zijn adres netjes nog op de envelop vermeld D.Schimtz uit Maartensdijk. Hij begrijpt ook niet waar de envelop blijft. Of is het achterover gedrukt op het sorteercentrum?

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als de envelop bij ons gearriveerd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 november 2014 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door