Klacht: Brievenpustpakket met postblokkade

intendo op 25 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste PostNL,

Iemand heeft naar mij een pakketje opgestuurd het is een brievenbuspakketje de tracking is 3SKABA196146101 en de postcode 3853 LC, huis nummer 75.
Het is al de 18e verstuurd maar ik heb nog steeds niks ontvangen.
Ik heb een postblokkade en een bewindvoerder, ik heb gebelt maar de persoon die ik sprak wist niet hoe een postblokkade werkte.
Nu is mijn vraag waar blijft mijn pakket en gaat hij naar mij bewindvoerder en zo ja wanneer ?

Met vriendelijke groet,

Jimmy

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn pakket krijg en als deze onderschept is door de postblokkade wanneer word deze dan naar mijn bewindvoerder gestuurd via de telefoon kunnen ze me niet helpen of weten ze niet hoe een postblokkade werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 25 januari 2023 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen brievenbuspakje. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten of deze naar de bewindvoerder wordt gestuurd. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt kan ik hierin niets voor u betekenen, dit gaat om privacy gevoelige informatie die ik niet met u mag bespreken. Mijn advies aan u is daarom contact op te nemen met de curator of bewindvoerder. Indien de postblokkade niet correct wordt uitgevoerd, kan die hierin verdere stappen voor u ondernemen. Mijn excuses voor het hierdoor ondervonden ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door intendo