Klacht: Brievenbuspakket niet afgeleverd

MarioB23 op 23 november 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg mail met tekst:
Yes! Je hebt je brievenbuspakje vandaag om 18:04 ontvangen
Bezorgadres
Locatie
!Barcode
3SBUSD00601886

Heb echter NIETS ontvangen en belde Klantenservice..
Medewerkster legde uit dat brievenbuspakket door sorteercentrum gescand is en binnen 5 dagen bezorgd wordt.
Huh….
De tekst in de mail zegt iets heel anders (zie boven) medewerkster kon dit niet goed uitleggen..
Kortom zeeeeer verwarrend, sterker nog een onjuiste tekst want ik heb NIETS ontvangen dus niet YES….maar NO…

PostNl pas zeer snel de tekst aan

Gewenste Oplossing:

Tekst in dergelijk mail zsm aanpassen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 november 2022 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u vraagt naar de status van een aan u verzonden brievenbuspakje. Natuurlijk snap ik dat u hierover informatie wilt en graag leg ik het uit.

Volgens de scans is de zending op 22 november door de postbezorger via de brievenbus afgeleverd. Als u de zending niet aangetroffen heeft, adviseer ik navraag te doen bij huisgenoten of buren.

Omdat voor ontvangt geen handtekening nodig was, is niet te onderzoeken aan wie de zending is overhandigd. Mocht u de zending na vijf dagen nog niet hebben ontvangen, kunt u het beste de afzender benaderen. Uit ervaring blijkt dat de zending binnen 5 werkdagen toch nog vaak wordt aangetroffen.

Omdat u geen adresgegevens heeft verstrekt is het voor mij niet te controleren of de zending juist geadresseerd is en op uw adres is bezorgd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

MarioB23

Heeft op 23 november 2022 om 10:11 geantwoord

De zending is NIET afgeleverd op 22 nov.
Wanneer de klacht goed gelezen wordt, heeftie Klantenservice iets anders uitgelegd hoe het werkt met het scannen...
Tekst:
Heb echter NIETS ontvangen en belde Klantenservice..
Medewerkster legde uit dat brievenbuspakket door sorteercentrum gescand is en binnen 5 dagen bezorgd wordt.
Huh....
De tekst in de mail zegt iets heel anders (zie boven) medewerkster kon dit niet goed uitleggen..
Kortom zeeeeer verwarrend, sterker nog een onjuiste tekst want ik heb NIETS ontvangen dus niet YES....maar NO...
Maw scanmoment en mail tekst van postnl deugd niet!!

Nb. Zojuist is de zending door de brievenbus gevallen!

Alle klachten die gemeld zijn door MarioB23