Klacht: Brief met CD rom naar Sri Lanka

Harm Dijkstra op 20 januari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ontving brief na 10 dagen terug alhoewel deze via PRIMERA met porto sticker van EUR 5.70 en airmail sticker aangeadresseerde in Sri Lanka werd verzonden. Op retourzending ontbrak tot verbazing het adres. Vervolgens opnieuw adres op brief met noppenfolie geplakt en verder met scotch tape verder bevestigd plus daarop 6 postzegels van Euro 1 en sticker airmail. Nu wordt deze niet verzonden en moet ik in aanvulling Euro 4,50 bijbetalen (A01.120119.083070 ( 19-1-2012) Te gek voor woorden . Intussen is aan porto gigantisch veel betaald terwijl de brief niet is verzonden. Deze 4,50 werd wel door mij betaald met een incassomachtiging. Totaal is nu EURO 16,20 betaald !!!

Vergoeding . De eerste frankering gebeurde op postagentschap van Primera in Bodegraven. Men wilde na retourzending deze brief met CD niet nogmaals verzenden en ik moet hetzelfde bedrag in postzegels plakken ( dat werden 6 van 1 euro elk aan kinderpostzegels).
Tevreden wanneer excuses en terugbetaling wordt gemaakt. Voorts zal ik in Sri Lanka verifieren of de betreffende brief aankomt. Ik krijg zo mijn twijfels

Alle klachten die gemeld zijn door