Klacht: Bezorgklacht en bereikbaarheid

Renjerot op 02 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als veel anderen lees ik wel, ben ook ik geïrriteerd door de wijze waarop post.nl met de pakketten omgaat en ook vooral die domme robot.
Tot twee keer toe werd het tijdstip van bezorgen gewijzigd. Om 15.00 uur lees ik ineens dat ze het om 13.00 uur hebben afgegeven op een servicepunt. Hoezo? Ik was thuis.
Probeer je ze te bellen. Moet je eerst door een hele rij vragen van een domme robot.
En dan nog krijg je geen contact.
Tijden bezig geweest om die website na te pluizen.
Dat telefoonnummer gebeld en steeds dezelfde riedel. Heeft u nog even geduld. Morgen maar weer proberen.
Maar mensen zoek niet verder hier is het telefoonnummer van Post.nl
Hoofdkantoor
Prinses Beatrixlaan 23 • 2595 AK ’s-Gravenhage
Postbus 30250 • 2500 GG ‘s-Gravenhage
088 868 6161
En uiteraard dien ik morgen ook een klacht in bij de verzender.

Gewenste Oplossing:

Als Post.nl doet wat ze mij mailen en op dat tijdstip de pakketten bezorgen.
En duidelijk hun telefoonnummer op hun website zetten bij de optie contact.
Als ik contact wil met een robot, dan spreek ik mijn robot stofzuiger wel aan, daar heb ik Post.nl niet voor nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juli 2020 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De tijd die door de Track Trace wordt aangegeven is een indicatie. Dit houdt in dat uw pakket zowel eerder als later geleverd zou kunnen worden. Mijn excuses dat dit niet duidelijk voor u was.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Renjerot

Heeft op 02 juli 2020 om 17:24 geantwoord

Track en trace tijdstippen zijn altijd tussen twee bepaalde tijden.
Dus daar ben ik zeker van op de hoogte!
Maar dan worden ook die tijden verschoven van de ochtend naar de middag en dan nog wordt mijn pakje heel bewust hier niet afgeleverd. Ieder jaar is hetzelfde gedonder bij Post.nl aan de gang. Medewerkers worden vervangen in de vakantie en hoppa dan gaat het weer mis. Vanmorgen gelijk gebeld met Post.nl.
Het is wel duidelijk dat de medewerker snel klaar wilde zijn die woensdag en gewoon alle pakjes gelijk maar naar het servicepunt heeft gebracht. Hoe wordt het nu opgelost? Welnu de mevrouw van Post.nl die mij te woord heeft gestaan beloofde mij plechtig dat dit echt niet weer gebeurd. De pakketbezorger gaat er op worden aangesproken. Helaas moet ik nu wel zelf mijn pakket ophalen. Ik heb de verzender vervolgens hierover opgebeld en die vonden het heel vervelend, want ze betalen Post.nl voor verzending naar mijn huisadres. Van de verzender krijg ik nu mijn verzendkosten geretourneerd en ze boden hun excuus aan, maar dat hoeft uiteraard niet. De pakketbezorger is hier degene geweest die bewust nalatig was.En die jongeman mag blij zijn dat ik niet zijn baas ben, want hij vloog er bij mij linea recta uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Renjerot