Mijn Klacht:
Afgelopen donderdag een mobieltje besteld bij Belsimpel en direct bericht dat het bij PostNL was afgeleverd. Vervolgens bericht van PosNL dat bezorging vrijdagochtend zou plaatsvinden. Hele dag thuisgebleven en uiteindelijk, na afgesproken bezorgtijd, op ‘volg je pakketje’ de mededeling dat bezorging was uitgesteld. Zou alsnog zaterdagmiddag plaatsvinden. Weer hele middag nodeloos thuisgebleven en uiteindelijk weer mededeling dat bezorging is uitgesteld. Nu bericht dat bezorging maandag plaatsvindt, tijd onbekend.
Wat een compleet waardeloos bedrijf, dat PostNL. Waarom bellen ze niet als ze hun afspraken niet kunnen nakomen? En waarom geen motivatie waarom bezorging telkens wordt ‘uitgesteld’? En hoe wordt de klant gecompenseerd voor de wanprestaties van PostNL?
Zo’n obligaat standaard berichtje dat er alleen een indicatie van het bezorgmoment wordt gegeven en ze enorm hun best doen, daar koop je niets voor. PostNL moet gewoon leveren op het door hun zelf aangegeven moment!
Gewenste Oplossing:
Als pakketjes volgens afspraak worden geleverd en niet 4 dagen later.
