Klacht: bezorging

Buburayam op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben vandaag een pakket ontvangen met nr. KG60322255 met de mededeling op de kaart in de brievenbus – want wij waren niet thuis – het ligt achter op de rode stoelen. De elektrische poort was absoluut dicht dus het kan niet anders dan dat de bezorger over het hek geklommen is en het pakket in het tuinhuis achter heeft gelegd, ongeveer 20 meter van de openbare weg. Wij stellen dit absoluut niet op prijs. wij zullen het hek controleren en bij schade houden wij u verantwoordelijk, want dit is geen manier van doen.

Familie van den Ende, Salvia 3, 3317JN Dordrecht

Gewenste Oplossing:

Niet over hekken gaan klimmen, het is a-sociaal en wij wensen dat dit niet meer voorkomt.

Gewoon afgeven bij de buren of een ophaaladres. wij verlangen van u dat u de bezorger hier op wijst en dat hij dit gedrag niet meer vertoont, het is echt te gek voor woorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer van den Ende, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder kwalijk te vernemen dat uw pakket op deze wijze is afgeleverd en kan me voorstellen dat u dit absoluut niet op prijs stelt. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is de 3S-code van het betreffende pakket? - Heeft u het pakket en uw hek in goede orde aangetroffen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer van den Ende, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juni 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van den Ende,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door