Klacht: Bezorging

Gerardus Johannes De Leeuw op 28 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is niets geleverd en geen referentie achtergelaten waar het dan mogelijk geleverd zou zijn, ook ben ik de volgende dag naar het inleverpunt bij de Plus supermarkt in Bellingwolde geweest maar daar is ook niets geleverd.

Dus als ik nog iets via de web ga bestellen wil ik op voorhand weten wie in Nederland als bezorger er met zijn handen aan mijn spullen zit.

Dit zal in de toekomst nooit meer postnl worden daar ik daar al legio klachten over heb gehad en er geen reet mee wordt gedaan, jammer genoeg.

Gewenste Oplossing:

Er is niets terug te vinden via het barcode.nummer van deze leverantie bij deze armoedige bezorgende instantie gewoon ronduit armoedige rotzooi is het.

Lever het gewoon in bij het steunpunt stelletje tobbers.

En gan een baan zoeken die je wel aan kan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw postcode en huisnummer; - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2023 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gerardus Johannes De Leeuw