Klacht: Bezorger veel te vroeg

op 11 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Post nl kreeg ik de melding dat mijn pakket vandaag tussen 15:30 uur en 18:30 uur zou worden bezorgt. Echter kreeg ik om 14:45 de melding dat de postbode al geweest was en mij niet thuis aantrof.

Nu mag ik het pakket morgen zelf afhalen… Dat is niet de bedoeling. Het gaat om een zwaar pakket en ik heb betaald voor bezorging aan huis.

Helaas zijn de telefonisten zo getraind dat er niet door te komen is. Zij lezen simpel weg voor uit een antwoorden boekje en dan kan je als klant verder het heen en weer krijgen.

Geen mogelijkheid een leidinggevende te spreken?! Wat een onprofessionele bende is het toch bij Postnl. Als ik zo met mijn klanten om zou gaan ben ik binnen een week failliet!

Ik verzoek bij deze nog eenmaal om het pakket zoals beloofd bij mij thuis af te leveren en niet bij een aflever punt. Daar heb ik niet voor betaald.

Het zou Postnl sieren dit netjes op te lossen in plaats van te schuilen achter onzichtbare regeltjes en telefonistes.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakket zoals afgesproken bij mij thuis wordt afgeleverd. Het pakket is veel te zwaar voor mij om op te halen. Dan had ik het zelf wel in huis gehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 januari 2019 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze werd eerder aangeboden dan het aangegeven tijdvak. Daarnaast bent u niet blij met de wijze waarop u bent geïnformeerd via onze klantenservice . Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het aangegeven tijdvak is echter een indicatie en door omstandigheden kan het wel eens voorkomen dat de route toch net anders verloopt van vooraf was gepland. Uw zending is vervolgens naar een afhaallocatie gegaan. Ik kan me goed voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Helemaal omdat het zo’n zwaar pakket betreft. Zowel wij als mijn collega’s van de telefonische klantenservice, kunnen er echter niet voor zorgen dat het nogmaals bij u wordt aangeboden. Daarnaast zie ik ook dat u de zending inmiddels wel af heeft kunnen halen. Ik wil u uiteraard namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door remvanschelt