Mijn Klacht:
We hebben bij mediq een bestelling gedaan. Deze zou de dag erna door PostNL geleverd worden. De hele dag is er iemand thuis geweest, maar helaas geen bezorger. Tot mijn verbazing zie ik om 21:00 dat het pakket is aangeboden, maar dat we niet thuis waren. Gek want tot 2300 is er iemand thuis geweest. Geen briefje in de bus, niks. Dag erna klacht ingediend bij de zeer onbeschofte klantenservice van PostNL. Vrouw liet me niet uitpraten, heb er geen andere woorden voor dan een stel zwijnen! Die dag zou de bezorger weer komen om het pakket aan te bieden. Top! Ik zie hem aan de overkan de straat inrijden. Hij gaat in de flat tegenover ons een pakket leveren. Hij komt de flat uit en loopt naar zijn bus. Er wordt een klein pakketje gescand wat op de medicatie van mijn vrouw lijkt. Hij rent richting onze intercom, echter geen pakket, maar een postkantoor briefje wordt in onze brievenbus afgeleverd. Ik sta zwaar te koken over het geen wat ik zie! Ik snap dat dat jochie geen trap wil lopen, maar we hebben gewoon een lift. Beseffen jullie wel dat het hier om medicatie gaat en dat het nodig is? Ik het uiteindelijk zelf met behulp van mediq het nodige af kunnen halen bij een mediq vestiging.
Gewenste Oplossing:
PostNL gaat de door ons gemaakte onkosten maar mooi vergoeden. Ik hoop dat ze deze chauffeur eruit trappen.
