Klacht: Bezorger te lui om aan te bellen

bsweeren op 17 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben bij mediq een bestelling gedaan. Deze zou de dag erna door PostNL geleverd worden. De hele dag is er iemand thuis geweest, maar helaas geen bezorger. Tot mijn verbazing zie ik om 21:00 dat het pakket is aangeboden, maar dat we niet thuis waren. Gek want tot 2300 is er iemand thuis geweest. Geen briefje in de bus, niks. Dag erna klacht ingediend bij de zeer onbeschofte klantenservice van PostNL. Vrouw liet me niet uitpraten, heb er geen andere woorden voor dan een stel zwijnen! Die dag zou de bezorger weer komen om het pakket aan te bieden. Top! Ik zie hem aan de overkan de straat inrijden. Hij gaat in de flat tegenover ons een pakket leveren. Hij komt de flat uit en loopt naar zijn bus. Er wordt een klein pakketje gescand wat op de medicatie van mijn vrouw lijkt. Hij rent richting onze intercom, echter geen pakket, maar een postkantoor briefje wordt in onze brievenbus afgeleverd. Ik sta zwaar te koken over het geen wat ik zie! Ik snap dat dat jochie geen trap wil lopen, maar we hebben gewoon een lift. Beseffen jullie wel dat het hier om medicatie gaat en dat het nodig is? Ik het uiteindelijk zelf met behulp van mediq het nodige af kunnen halen bij een mediq vestiging.

Gewenste Oplossing:

PostNL gaat de door ons gemaakte onkosten maar mooi vergoeden. Ik hoop dat ze deze chauffeur eruit trappen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2018 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket op deze manier is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Zonder de tracktrace code van de zending kan ik spijtig genoeg de gang van zaken niet achterhalen en de ingediende klacht niet nakijken. Ik begrijp dat u via een andere weg inmiddels wel uw producten heeft kunnen ontvangen. Als de levering van een Mediq zending niet goed verloopt raad ik u aan hierover een volgende keer direct contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 22 55 555. We kunnen u dan indien nodig doorschakelen met een gespecialiseerde afdeling om op die manier kunnen we ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk actie wordt ondernomen. Ik raad u ook aan om altijd melding te maken bij de afzender zodat zij verdere stappen kunnen ondernemen. De afzender is ook de enige partij die mogelijk vanuit PostNL in aanmerking kan komen voor een vergoeding, omdat zij onze klant op opdrachtgever zijn. Ik hoop dat u samen met hen tot een oplossing hierin kunt komen. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken en overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

bsweeren

Heeft op 17 juli 2018 om 15:11 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Helaas was de klantenservice net zo onbeschoft als de chauffeur

Alle klachten die gemeld zijn door bsweeren