Klacht: Bezorger rijd te hard

Scorpio78 op 26 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontzettend hard rijdende tnt bezorger omgeving bachstraat heemskerk. Grote bus rijd met harde vaart door een kinder buurt . met een noodgang scheurt hij elke door door onze straat, ik schat 70 of 80 km pu . waarbij 20 al veels te hard is. En 30 max is toegestaan. Graag deze man aanspreken op zijn gedrag. Al vaak gewuifd of hij lanfzamer wilt rijden. Ik waarschuuw niet meer vanaf vandaag maar trek hem uit zn auto en zorg dat hij niet meer bij jullie kan werken voordat hij mijn of een ander kind dood rijd.

Gewenste Oplossing:

Als de man word aangesproken en hij zijn rijgedrag aanpast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer Prigge, Wat vervelend te vernemen dat een bezorger zo hard rijdt in uw buurt. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken zodat dit met de betreffende medewerker besproken kan worden. Hiervoor heb ik echter wel een kenteken nodig of een 3S code van een pakketje dat onlangs door deze medewerker is bezorgd zodat we de juiste bezorger kunnen aanspreken. Zou u deze kunnen sturen zodat ik het voor u kan doorgeven? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik ga mijn best doen , hij rijd zo hard dat ik het kenteken niet kan noteren. Onze straat is in de hele lengte een speeltuin , je mag hier 30 ( is eigenlijk al te hard) jullie bezorger reed laatst zeker 60 a 70 km pu en toerental oplopend. als er een kind over steekt is het foute boel natuurlijk. zelf ook vader van 2 kan ik hier echt heel boos om worden.

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer Prigge, Dat is zeer gevaarlijk inderdaad. Ik hoop dat het u lukt om het kenteken te achterhalen. Dan wacht ik uw bericht nog even af. Ik zie uw reactie heel graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Kenteken is. Vt 199 f. vandaag is het 20 mei. Hij reed om 20:30 door onze straat. Te hard. Veel spelende kinderen nog op straat . ik heb hem gestopt en aangesproken door voor zijn auto te gaan staat . hij zegt niet te hard te rijden . dit doet hij echter wel. Ook zegt hij dat er wegens de werkdruk wel hard gereden moet worden. Ik snap dat dit zo zou kunnen werken, maar vind dit echt te belachelijk voor woorden als dit zo is. Graag hoor ik van u.

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer Prigge, Vriendelijk dank voor uw bericht. Inmiddels heb ik uw klacht uitgezet richting de leidinggevende van de bezorger. Deze zal zorgen dat er gepaste maatregelen worden genomen om er voor te zorgen dat dit niet weer zal gebeuren. Omdat dit intern besproken wordt ontvangt u hier geen automatische terugkoppeling op. Mocht u echter toch meer over de afhandeling willen weten, neem dan na de 29e nog even contact met ons op. Dan zou het namelijk behandeld moeten zijn. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Vandaag 24-05 . 21:00. Rijd hij weer plankgas door de straat . zelfde bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Prigge,

Ik heb even naar de afhandeling van uw klacht gekeken, maar deze is inmiddels besproken met de betreffende chauffeur. Vanaf nu zou de bezorger zich dus aan de toegestane maximumsnelheid houden. Mocht dit toch anders blijken, schroom dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Voor nu ga ik er vanuit dat ik u afdoende heb kunnen helpen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door