Klacht: Bezorger ongeveer 3 uur te vroeg

op 11 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister dus een belangrijke pakket besteld, netjes track and trace code gekregen… Op de app werd vermeld dat ik dat vandaag 10 januari tussen 16:15 en 18:15 mijn pakket kan verwachten dus heb ik maar een middag vrij genomen van mijn werk.. Heel de dag nog voor de zekerheid in de app gekeken of de tijd niet is veranderd… Dat was dus niet het geval.. Tot rond 1245 kreeg ik een melding dat de bezorger mij gemist heeft, dat ik niet thuis was… Ja das niet zo gek!

Ik heb daarna naar de klantenservice gebeld.. Die kan blijkbaar niks eraan doen… Ik vind dit onterecht, afspraak is afspraak… Ik heb hierdoor vrij moeten nemen voor niks… Vervolgens moet ik dus morgen weer vrij nemen om te hopen dat ze wel op tijd komen…

Ik vind dit zeer slecht, dit is al vaker voorgekomen maar ik ben normaal gesproken niet zo moeilijk… In dit geval heb ik dit pakket vandaag echt nodig!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt... Ik vind dat ze moeten waarschuwen als ze niet op tijd kunnen zijn...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 januari 2019 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat u uw pakket bent misgelopen omdat de bezorger eerder langs is gekomen dan we hebben gecommuniceerd. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

De bezorgvakken die wij communiceren zijn een indicatie en kunnen wegens verandering in de planning afwijken van de werkelijke bezorgtijd. Ik begrijp dat het niet fijn is dat dit niet op tijd is aangegeven en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Op basis van de laatste bezorgpoging zullen we het tijdvak aanpassen, zodat u een beter beeld heeft van wanneer u de zending kunt verwachten.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Tycho
PostNL

Heeft op 11 januari 2019 om 13:50 geantwoord

Dat voorlees antwoord heb ik al 3 keer gehoord! ik kan daar dus helemaal niks mee.. ik snap dat het kan afwijken, maar geef dan geen indicatie door zodat men niet vrij moet nemen van werk om op pakketjes te wachten die niet bezorgd gaan worden! Of geef een seintje, stuur een email om te zeggen dat de bezorger niet meer op tijd gaat zijn!

Dit vind ik dus geen oplossing,dit is meer een mededeling

Alle klachten die gemeld zijn door Raymondpb5