Klacht: Bezorger bezorgd pakket niet terwijl voor het huis staat, vult in adres bestaat niet

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou op 13-2 twee pakketten bezorgd worden bij mij. De postbezorger stopte voor de deur, maar kreeg 1 pakket niet uit zijn bus ( 1 grote plant met pot van circa 7,5 kilo en 1.40 lange doos). Op het moment dat ik dit zag gebeuren trok ik mijn schoenen aan om te helpen en vervolgens zie ik het busje wegrijden.

Vervolgens komt er online te staan dat mijn adres NIET BESTAAT en dat mijn pakketten retour naar afzender gaat. 1 pakket is via een bedrijf dus dit is waarschijnlijk op te lossen. 1 pakket is verzonden via marktplaats en er deze persoon heeft het afgeleverd bij een postnl punt zonder retour adres op te geven.

Dit pakket is nu random retour gegaan naar een adres wat niet bestaat..

Er is door mij gebeld en ik krijg te horen: het adres bestaat niet maar je moet de afzender een onderzoek laten starten.

Afzender start een gesprek en nieuw persoon zegt: het ligt op dat adres dus haal het daar maar op. ( kortom 1 pers. zegt adres bestaat niet, andere zegt haal het daar maar op)

Helaas bestaat dit adres nog steeds niet en is mijn pakket en geld verloren gegaan en ik wordt gewoon niet geholpen! Daarnaast is de afzender niet blij met al het gedoe eromheen en ben ik al twee dagen in de weer met bellenchatten om een pakket terug te krijgen.. Het had niet zo moeilijk hoeven zijn! Ik wil graag een oplossing.

het gaat om nummer: 3SKABA080945879

pakket alsnog zonder extra kosten bij mij bezorgd wordt!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2020 om 15:57 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten onterecht zijn teruggestuurd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice en dat mijn collega een klacht heeft geregistreerd. Deze klacht is inmiddels besproken met de betrokken bezorger om herhaling te voorkomen.

Voor het pakket zonder retour adres, kan de afzender contact met ons op te nemen, om ervoor te zorgen dat het pakket alsnog bezorgd wordt.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door njz