Klacht: Bezorger bezorgd expres mijn pakketjes niet

Elies Schelfaut op 31 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger bezorgd expres mijn pakketten niet nadat ik een klacht had ingediend over t door het raam gooien van mijn pakketjes.
Nu zegt hij steeds dat ik niet thuis ben en diurt t soms een week voor dat mijn pakketjes bij t ophaalpunt zijn. Soms zijn de verpakkingen zwaar beschadigd.
Gister had ik expres een aflever afspraak gemaakt omdat dit pakketjes de nieuwe telefoon van mijn zoon bevat. (hij is vandaag jarig) ik zat met smart te wachten, maar weer kreeg ik een niet thuis melding. Meteen contact gehad met post. Nl en er werd mij verzekerd dat t VANDAAG bij t afhaal punt zou liggen.
Vanmorgen kreeg ik eerst een melding dat ze tussen 9:45 en 12:15 aan de deur zouden komen. 2 uur later kreeg ik een melding sat t onderweg was naar t afhaal punt. En om 15 uur een melding dat t morgen wordt.
Ik ben echt woest.
Heb nu 6 keer geklaagd over deze bezorger en ben t meer dan zat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pakketjes gewoon weer fatsoenlijk worden geleverd. Daar betaal ik immers voor. Verder vindt ik een vergoeding voor elke dag dat mijn zoon geen gebruik kanmaken van zijn telefoon wel op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 augustus 2023 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket niet heeft aangeboden terwijl u wel een bericht kreeg dat u niet thuis zou zijn geweest. U geeft aan dat dit al vaker is gebeurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. We nemen iedere melding serieus en het is zeker de moeite waard om een klacht te deponeren. Het is uiteraard wel de bedoeling dat u verbetering gaat merken in de bezorging. Het is aan de leidinggevende om gepaste actie te ondernemen, mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zeker zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Indien een bezorger geen verandering laat zien na herhaaldelijke meldingen zal dit consequenties hebben voor zijn werk. Ik vertrouw erop dat de ondernomen actie ervoor zal zorgen dat dit soort situaties zich niet meer zullen voordoen. Volgens mijn informatie ligt het pakket sinds vandaag bij het PostNL punt. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, ik kan er niet voor zorgen dat u in aanmerking komt voor een enige vorm van vergoeding. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken en de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Elies Schelfaut