Mijn Klacht:
Bezorger bezorgd expres mijn pakketten niet nadat ik een klacht had ingediend over t door het raam gooien van mijn pakketjes.
Nu zegt hij steeds dat ik niet thuis ben en diurt t soms een week voor dat mijn pakketjes bij t ophaalpunt zijn. Soms zijn de verpakkingen zwaar beschadigd.
Gister had ik expres een aflever afspraak gemaakt omdat dit pakketjes de nieuwe telefoon van mijn zoon bevat. (hij is vandaag jarig) ik zat met smart te wachten, maar weer kreeg ik een niet thuis melding. Meteen contact gehad met post. Nl en er werd mij verzekerd dat t VANDAAG bij t afhaal punt zou liggen.
Vanmorgen kreeg ik eerst een melding dat ze tussen 9:45 en 12:15 aan de deur zouden komen. 2 uur later kreeg ik een melding sat t onderweg was naar t afhaal punt. En om 15 uur een melding dat t morgen wordt.
Ik ben echt woest.
Heb nu 6 keer geklaagd over deze bezorger en ben t meer dan zat.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn pakketjes gewoon weer fatsoenlijk worden geleverd. Daar betaal ik immers voor. Verder vindt ik een vergoeding voor elke dag dat mijn zoon geen gebruik kanmaken van zijn telefoon wel op zijn plaats.
