Klacht: bezorgen niet zoals het hoort

robbie115 op 05 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket bezorgerpostbezorger.
zijn erg lui volgens mij verwachte een pakketje in de brievenbus maar moest hem uit eindelijk ophalen bij de Bruna lag ook weer geen niet thuis briefje in de brievenbus en net als vandaag de pakket bezorger neemt niet eens de moeite om aan te bellen of een briefje in de brievenbus te leggen

Gewenste Oplossing:

ze moeten beter en netjes te werk gaan
ik ben pas te vrede als ze minder lui zouden zijn en de moeite nemen om normaal aan te bellen als er geen gehoor is een briefje in de brievenbus doen zodat ik weet waar ik het kan ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Bonefaas, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat u een pakketje verwachtte. Deze moest u echter afhalen bij de PostNL locatie en er lag geen briefje in uw bus en er is niet aangebeld. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil u ten eerste mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Graag maak ik een melding aan zodat dit met de medewerker besproken kan worden. Hiervoor heb ik wel de 3S-code nodig. Zou u deze als reactie op dit bericht willen meesturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - De 3s code is 3S MGKO 1919 755

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2018 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bonefaas,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb aan de hand van de 3S-code heb ik een klacht ingediend. De bezorger zal erop aangesproken worden door zijn leidinggevende en waar nodig zullen maatregelen worden genomen.
Omdat dit intern gebeurd krijgt u er geen terugkoppeling op.

Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door