Klacht: Bezorgen niet en krijgt nauwelijks contact!

amanda sue op 10 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3STHFV187619 mijn pakket met deze barcode staat als geleverd wat totaal niet het geval is, ook geen brief on de brievenbus of app waarin staat waar mijn pakket zit dan wel bevind! Gebeld en gechat maar sta constant in de wacht! Mijn dossier nummer is nu 22097719 aub doe er wat mee!!!!

Ik wil weten waar mijn pakket zich bevind en dat die alsnog aan huis word geleverd!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juli 2023 om 15:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is de zending op 24 juni bezorgd op uw adres. Wanneer deze niet door u, een huisgenoot of buur is aangenomen, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Eventueel kan die als onze opdrachtgever PostNL benaderen en afhankelijk van de verzendwijze een onderzoek aanvragen.

PostNL Klantenservice

amanda sue

Heeft op 13 juli 2023 om 16:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Uiteindelijk bleek een buurvrouw het te hebben die het netjes heeft langs gebracht, het lag niet aan de afzender maar de laksheid van post nl zelf!

Alle klachten die gemeld zijn door amanda sue