Mijn Klacht:
Beste medewerker van PostNL, hierbij wil ik graag een klacht indienen met betrekking tot het pakket met het traceernummer: EV029621377CN. Op 18-01-2023 zal het pakket afgeleverd worden op het adres: Waterlinie 5, de ontvanger: mevr. Aoxue Chen. Helaas was niemand op die dag thuis. Ik heb specifiek gevraagd aan mijn buren of zij het pakket in ontvangst willen nemen, maar de bezorger van PostNL heeft dat helaas niet eens gedaan. De nieuwe bezorgdatum volgens de App is 19-01-2023 (vandaag tussen 16:15-18:45), na de hele dag te hebben gewacht, kwam ik achter dat het pakket geretourneerd zal worden zonder enige reden. Dit pakket kwam van China en het is heel erg belangrijk voor mij, ik snap niet hoe PostNL op zo’n onvoorzichtige manier met het pakket om kunt gaan. Heeft u hier een verklaring voor? Krijg ik dit pakket nog? Kan ik het eventueel afhalen bij de Primera? Wat gebeurt met mijn Inklaringskosten? Ik wil hierover een klacht indienen en zo snel mogelijk een antwoord krijgen.
Gewenste Oplossing:
We hebben u nodig om ons te compenseren voor al onze verliezen.
Chen Aoxue
TEL:0685111586
[email protected]