Klacht: Bezorgen

Aoxue Chen op 23 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker van PostNL, hierbij wil ik graag een klacht indienen met betrekking tot het pakket met het traceernummer: EV029621377CN. Op 18-01-2023 zal het pakket afgeleverd worden op het adres: Waterlinie 5, de ontvanger: mevr. Aoxue Chen. Helaas was niemand op die dag thuis. Ik heb specifiek gevraagd aan mijn buren of zij het pakket in ontvangst willen nemen, maar de bezorger van PostNL heeft dat helaas niet eens gedaan. De nieuwe bezorgdatum volgens de App is 19-01-2023 (vandaag tussen 16:15-18:45), na de hele dag te hebben gewacht, kwam ik achter dat het pakket geretourneerd zal worden zonder enige reden. Dit pakket kwam van China en het is heel erg belangrijk voor mij, ik snap niet hoe PostNL op zo’n onvoorzichtige manier met het pakket om kunt gaan. Heeft u hier een verklaring voor? Krijg ik dit pakket nog? Kan ik het eventueel afhalen bij de Primera? Wat gebeurt met mijn Inklaringskosten? Ik wil hierover een klacht indienen en zo snel mogelijk een antwoord krijgen.

Gewenste Oplossing:

We hebben u nodig om ons te compenseren voor al onze verliezen.
Chen Aoxue
TEL:0685111586
[email protected]

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Aoxue Chen

1 jaar geleden - Jullie pakketbezorgers en klantenservice zijn de slechtste van alle koeriers. Post.nl heeft mij een e-mail gestuurd met het verzoek thuis op het pakket te wachten, maar heeft mijn pakket teruggestuurd naar China. Zulke medewerkers moeten zwaar worden gestraft. Dit pakket bevat de medicijnen die ik dringend nodig heb. Dit heeft een grote impact op mijn leven gehad, en jouw onverantwoordelijke dingen maken mensen erg boos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 januari 2023 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat uw pakket uit het buitenland onverwacht retour is gestuurd naar de afzender. Sorry voor de onduidelijkheid, ik snap dat dit voor u erg vervelend is.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat u na het plaatsen van uw bericht op Klacht.nl, inmiddels ook al via andere kanalen contact heeft gezocht met onze klantenservice. Mijn collega heeft u vandaag een e-mail gestuurd. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

Met vriendelijke groet,    

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Aoxue Chen

1 jaar geleden - Ik denk dat de postbode mijn pakket heeft gestolen. Hij moet het pakket naar mij terugsturen.

Aoxue Chen

Heeft op 25 januari 2023 om 22:30 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Onze spullen zijn vermist, alleen maar inklaringskosten gekregen, maar geen echte vergoeding. Dit is uiterst onverantwoordelijk naar mijn mening. Kortom het probleem is nog steeds niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Aoxue Chen