Klacht: Bezorgdatum veranderd op laatste moment

Gekkie11 op 17 juni 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL geeft de indruk dat je via een track en tracenummer makkelijk je zending kunt volgen. In de app of op internet kun je dan kijken wanneer je jouw pakketje zal ontvangen. Mijn één na laatste pakketje was vertraagd.

Mijn laatste pakketje kon ik gister al volgen. Deze zou vandaag komen. Maar in de loop van de ochtend was dat veranderd in morgen! Ik heb rekening gehouden dat mijn pakket vandaag zou komen en morgen ben ik er niet. Ik heb de klantenservice gebeld en die geven als uitleg dat de zending gisteren te laat is aangeboden. Dat kan. Maar dat weet PostNL op dat moment toch al??? Waarom liegen en mij laten geloven dat mijn pakketje vandaag zou komen???

Gewenste Oplossing:

Wanneer PostNL stopt met liegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juni 2015 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Veenendaal,

Ik begrijp uit uw bericht dat u niet tevreden bent met de informatie die in de track en tracé wordt getoond betreft de levering van pakketten.
Uiteraard begrijp ik dat dit verwarrend kan zijn en dat u rekening heeft gehouden met de informatie welke u tegenkomt op de website. We willen onze klanten geen verkeerde indruk geven.

De informatie over de bezorgtijden die in de track en tracé wordt weergegeven zijn tijden welke geautomatiseerd worden na de voormelding van het pakket door de afzender. Pas na de fysieke aanlevering van het pakket zal het te volgen zijn voor de betreffende ontvanger. Voor die tijd, zal de bezorgtijd zich automatisch aanpassen aan de eerstvolgende werkdag.
Mocht u de volgende keer een pakket verwachten, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Vandaag weer rekening gehouden met de bezorgtijd. Nu geeft track & tracenummer aan: zending in verkeerde route, aflevering 1 dag vetraagd. Dus wéér een dag later! Wéér gelogen. Je hebt dus niks aan zo eentrack & tracenummer. PostNL kan de klote krijgen!

Alle klachten die gemeld zijn door