Klacht: Bezorgd op niet bestaand adres

sanhuijb op 21 november 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee pakketten zijn bezorgd bij mijn buren volgens de PostNL app, op nr. 2
Ik woon op nr. 45 dus van buren op nr. 2 is geen sprake. Sterker nog: nr. 2 bestaat niet in onze straat! Gebeld met PostNL: verwijzen mij naar afzender?! Dat is China dus dat gaat hem niet worden. Hoe is het mogelijk??!! Het hele traject vanuit China heb ik, een week lang (!) online kunnen volgens vanaf shipping enz. En dan gaat het notabene in mijn eigen dorp, in mijn eigen straat FOUT door PostNL!! Is het nou zo moeilijk om de bezorger (geplande routes neem ik aan?) te achterhalen en te vragen??!

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten WAAR mijn pakketten zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 november 2023 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een bezorgd pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik een verzoek uitgezet om de medewerker te vragen waar de zending is bezorgd. Zoals u aangeeft bestaat huisnummer twee niet. Dit heeft helaas niet meer duidelijkheid verstrekt.

Ik wil u adviseren, indien u de zending nog steeds niet heeft, een melding te maken bij de afzender. Deze kan als opdrachtgever contact opnemen met de eigen postorganisatie en eventueel een onderzoek op laten starten

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sanhuijb