Klacht: Bezorgd en toch niet bezorgd

Hessel2 op 19 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren een -email ontvangen dat mijn brievenbuspakket om 17.44h is afgeleverd. Maar er zat niets in de brievenbus. Dit gebeurt regelmatig: het pakket wordt bezorgd gemeld terwijl er niets wordt afgeleverd. Het pakket komt dagen en soms pas een week later. Heb geprobeerd dit aan te kaarten bij PostNL, maar de klantenservice is zoals gebruikelijk niet bereikbaar en op de website is geen mogelijkheid een klacht in te dienen.
Ik vind deze gang van zaken schandalig. Als je een pakket niet feitelijk aflevert moet je ook niet zeggen dat je dit wel doet. En de vertraging is ook ergerlijk. Heb een beetje de indruk dat de bezorging op het platteland PostNL niet zoveel kan schelen.
Hoop in elk geval dat dit nu eens wordt opgepakt en dat de bezorgers hierop worden aangesproken.
Graag reactie van PostNL!

Als mijn pakket wordt bezorgd en ik geen misleidende berichten meer krijg. Ik heb begrip voor drukte, maar niet voor bewust verkeerde informatie. Het gaat niet om een incident, maar om een bestaande praktijk! Spreek de bezorgers hierop aan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hessel2

8 maanden geleden - Ik heb mijn klacht geplaatst op 14 juni, maar kan hem nergens op de website van Klacht.nl tussen de openstaande klachten zien staan. Hoe kan dat? Graag reactie Klacht.nl.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 juni 2023 om 13:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u het pakket niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag informeer ik u hierover.

Volgens de scans is de zending op 13-6-2023 afgeleverd. Als u de zending niet gevonden heeft, adviseer ik navraag te doen bij huisgenoten of buren. Omdat de zending onverzekerd was verstuurd is een onderzoek niet mogelijk. Mocht u de zending niet hebben ontvangen, kunt u het beste de afzender benaderen.

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Hessel2

8 maanden geleden - Er staat dat de klacht is opgelost. Dat is absoluut NIET het zoals ik ook heb aangegeven! PostNL is i het geheel niet ingegaan op mijn klacht en heeft mij afgescheept met een nietszeggende standaardreactie. Ik wil graag alsnog een antwoord van PostNl, maar dan moeten zij wel eerst mijn klacht lezen!! Ben ook ontevreden met hoe KlachtNL hiermee omgaat. Ik heb nooit gemeld dat de klacht is opgelost. Op deze manier heeft KlachtNL geen enkele functie en is slechts de slippendrager van i.c. PostNL!

Reactie van de melder van de klacht Hessel2

8 maanden geleden - Er staat dat de klacht is opgelost. Dat is absoluut NIET het zoals ik ook heb aangegeven! PostNL is i het geheel niet ingegaan op mijn klacht en heeft mij afgescheept met een nietszeggende standaardreactie. Ik wil graag alsnog een antwoord van PostNl, maar dan moeten zij wel eerst mijn klacht lezen!! Ben ook ontevreden met hoe ik KlachtNL hiermee omgaat. Ik heb nooit gemeld dat de klacht is opgelost. Op deze manier heeft KlachtNL geen enkele functie en is slechts de slippendrager van i.c. PostNL!

Alle klachten die gemeld zijn door Hessel2