Klacht: Alleen contact met Daan, niet terug gebeld, onbereikbaar, geen telefonisch contact mogelijk

lalala1 op 17 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht gaat over ‘service en contact’, niet voor niks tussen aanhalingstekens…

Ik zou op 24 mei (het is nu 1 juli) een pakket ontvangen maar dat is niet gebeurd.

Ik wil contact opnemen met PostNL maar dat kan tegenwoordig alleen met Daan. Een virtuele medewerker die je helpt. Nadat ik alle informatie heb ingevoerd krijg ik een nummer, die moet ik bij de hand houden wanneer ik contact opneem. Een medewerker zou het gesprek overnemen. Dat gebeurt na lang wachten. Ik chat met een mevrouw genaamd Kimberly. Overduidelijk ook een chatbot. Deze ‘medewerker’ kon mij niet verder helpen en ik zou worden terug gebeld.

Gebeurt gewoon niet.

PostNL in hemelsnaam…

Gewenste Oplossing:

het ontvangen van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lalala1