Klacht: Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring

George op 11 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SOPKA327306525-NL-2543SW

Dit adres is open 7/24 en dus nooit gesloten! Het is een revalidatiecentrum dat net als een ziekenhuis nooit is gesloten.

Belachelijk dat hierdoor zeer belangrijke post niet aankomt. Zeker nooit van medicinale objecten e.d. gehoord?

Gewenste Oplossing:

Opheffen die gesloten verklaring.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. U kunt dit via de bezorger doorgeven, die heeft aanvraagformulieren en na ontvangst wordt het verzoek binnen 3 werkdagen verwerkt. Zendingen krijgen daarna een adreskenmerk waardoor de bezorging op de aangegeven dag automatisch wordt uitgesteld. Naast aanvragen kan ook opheffen van het adreskenmerk via een formulier. Mocht dit via de bezorger niet lukken, dan kunnen wij dit ook voor u doorgeven. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2023 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een verzonden pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Als er een gesloten verklaring op een zakelijk adres zit is dit aangevraagd door de eigenaar van dat adres. Sommige bedrijven kunnen of willen geen pakketten ontvangen op bepaalde dagen. Dit betekent niet altijd dat zij ook werkelijk gesloten zijn op die dagen, er kunnen ook andere redenen voor zijn. Maar als het bedrijf dit heeft aangevraagd dan bieden wij dus geen zendingen aan op die dag.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door George