Klacht: afhandeling vergoeding

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede middag

ik heb begin mei een telefoon aangetekend verzekerd op gestuurd naar auaustralie dat was 3-5-2019 tot heden nog niets ontvangen ze zoude de tefoon retour sturen op 22-7-2019 en dat zou 10 tot 12 weken duren die tijd is allang voor contact bij post nl is jelmer van de veen hij doet er niets mee gisteren heb ik hem alle stukken aaangetekent toe gezonden ik hoor nog steeds niets de barcode cc073383204NL
ik hoop dat julie dit snel binnen 10 dagen op lossen en ik neem een atvocaat in de hand ik wacht nu al 6 maanden

met vr gr patrick schouwink

0629161441

Gewenste Oplossing:

als alles op gelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 november 2019 om 08:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de afhandeling van het onderzoek naar uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn administratie geraadpleegd en ik zie dat ze de documenten die u heeft verzonden in goede orde hebben ontvangen. Ze hebben u op 6 november een e-mail gezonden. Ik ga ervan uit dat dit verder correct met u zal worden afgehandeld. Wellicht is het verstandig om uw telefoonnummer uit uw bericht op deze site te verwijderen. Dit heeft u openbaar geplaatst.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door thimo1999