Klacht: Afhaalpunt verschuift steeds verder

cindyverheijden op 06 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Binnen een tijdsbestek van een paar weken is mijn post nl afhaalpunt verschoven van 2 minuten loopafstand naar ruim een kwartier rijden met de auto. In een eerste contact met post nl gaven ze aan dat mijn afhaalpunt bij mij in de buurt zou moeten zijn, gevraagd werd of ik later met de barcode van een pakket nogmaals contact op wilde nemen zodat ze de bezorger erop aan konden spreken. In een tweede contact met medewerkster Neeltje bleek dat mijn afhaalpunt toch een kwartier rijden zou zijn en dat ze daar niets aan konden veranderen. Excuus wat ze gaven is dat het dichtstbijzijnde afhaalpunt te vol zou zitten. Op de vraag hoe de selectie gaat welke postcodes waar afgeleverd zouden moeten worden kon geen antwoord op gegeven worden. Na tweemaal een pakket kwijt te zijn geraakt (1. een persoonlijk foto op canvas en 2. een pakket twv 600,-) doordat de postbode het pakket voor de deur of in de schuur had gezet en zelf een handtekening had vervalst leek het mij nu het juiste moment om mijn ontevredenheid over post nl openbaar te uiten.

Gewenste Oplossing:

Dichtstbijzijnde afhaalpunt. Integriteit van de postbode.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juni 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Verheijden,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u oneens bent met afhaallocatie waar u uw zending kunt ophalen. Ik kan me voorstellen dat uw verwachting anders was en dat u graag wilt dat uw pakketten weer naar hetzelfde kantoor gaan als in het verleden. Graag geef ik u een toelichting.

Bij uw adres hoort een vaste afhaallocatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen. Omdat dit gekoppeld is aan uw adres kan ik dit helaas niet wijzigen. Wel kunt u, als u een fysiek bericht heeft ontvangen over de bezorging na de eerste aanbiedpoging, via postnl.nl een opdracht geven om de zending naar een ander postkantoor door te sturen. Aan de hand van uw gegevens zie ik dat er reeds via de chat een klacht voor u is doorgegeven over deze gang van zaken. Door middel van deze klacht zullen we niet de locatie kunnen veranderen, wel gebruiken wij uw klacht om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

cindyverheijden

Heeft op 07 juni 2017 om 08:34 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Postnl zegt het probleem niet op te kunnen lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door