Mijn Klacht:
Binnen een tijdsbestek van een paar weken is mijn post nl afhaalpunt verschoven van 2 minuten loopafstand naar ruim een kwartier rijden met de auto. In een eerste contact met post nl gaven ze aan dat mijn afhaalpunt bij mij in de buurt zou moeten zijn, gevraagd werd of ik later met de barcode van een pakket nogmaals contact op wilde nemen zodat ze de bezorger erop aan konden spreken. In een tweede contact met medewerkster Neeltje bleek dat mijn afhaalpunt toch een kwartier rijden zou zijn en dat ze daar niets aan konden veranderen. Excuus wat ze gaven is dat het dichtstbijzijnde afhaalpunt te vol zou zitten. Op de vraag hoe de selectie gaat welke postcodes waar afgeleverd zouden moeten worden kon geen antwoord op gegeven worden. Na tweemaal een pakket kwijt te zijn geraakt (1. een persoonlijk foto op canvas en 2. een pakket twv 600,-) doordat de postbode het pakket voor de deur of in de schuur had gezet en zelf een handtekening had vervalst leek het mij nu het juiste moment om mijn ontevredenheid over post nl openbaar te uiten.
Gewenste Oplossing:
Dichtstbijzijnde afhaalpunt. Integriteit van de postbode.
