Mijn Klacht:
ik heb een afhaalbericht gehad dat er een pakket voor mij op het desbetreffende postkantoor zou liggen. Daar wou ik deze afhalen maar zij hebben nooit mijn pakket daar ontvangen. Post.nl gebeld en klacht ingediend. 3 dagen later zelf maar weer gebeld want ik hoorde maar niks. Daarna kreeg ik een mailtje dat er grondig onderzoek gepleegd zou worden en dat dit wel 3 weken zou duren!!!
Geachte mevrouw Offenberg-Giessenburg,
Mijn naam is Michelle, klantenservice PostNL. Ik heb uw vraag over de status van uw zending met barcode 3SRETA4139352 ontvangen en het onderzoek voor u in behandeling genomen.
Ik heb onze systemen nogmaals geraadpleegd om te bekijken of ik uw zending heb kunnen traceren. Tot mijn spijt heeft ook deze analyse nog geen positief resultaat opgeleverd.
Daarom zal ik een uitgebreider onderzoek starten, waarin ik bij de verschillende onderdelen van onze organisatie ga informeren naar uw zending. Dit proces zal enige tijd in beslag nemen, omdat ik hiervoor meerdere bedrijfsonderdelen zal gaan benaderen. Binnen 3 weken zal ik contact met u opnemen met het resultaat van het onderzoek.
Wanneer ik de zending heb kunnen vinden, zal ik er zorg voor dragen dat uw zending zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd. Indien u de zending alsnog heeft ontvangen, hoor ik dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Michelle Berger
Serviceteam Consumenten
PostNL Pakketten Benelux B.V.
ref:_00D30VG9Y._500D01NTHs6:ref
De volgende dag!!! had ik weer een mail dat mijn pakket niet gevonden was en ik maar aan de verkoper om een nieuw product moest gaan vragen. Dit was het advies van :
Geachte mevrouw Offenberg-Giessenburg,
U heeft onderzoek laten doen naar een zending met Nederlandse barcode 3SRETA4139352 en Chinese barcode RF567231937CN.
Uit onderzoek is gebleken dat de zending spijtig genoeg niet is terug gevonden op de locatie. Helaas heb ik ook niet kunnen achterhalen waar uw zending zich op dit moment bevindt. Mijn excuses hiervoor.
Mijn advies aan u is om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender zou u wellicht een vervangend product kunnen toezenden of het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Daarnaast is het voor de afzender mogelijk om verder onderzoek te starten bij het postbedrijf waarmee de zending is verstuurd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Michelle Berger
Serviceteam Consumenten
PostNL Pakketten Benelux B.V.
ref:_00D30VG9Y._500D01NTHs6:ref
Sorry hoor maar heb haar ook laten weten dat ik dit een schandalig advies en antwoord vindt. Het pakket is in Nederland en de postbode heeft het in zijn handen gehad anders kan hij mij nooit een afhaalbericht met foto van pakket in de brievenbus stoppen
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn pakket geleverd word en er grondig onderzoek gedaan wordt
