Mijn Klacht:
Voor iets wat u als service omschrijft maar waar ik uiteindelijk geen keuze in heb behalve om het maar te accepteren hanteert u belachelijke administratiekosten. Ik heb het over de administratiekosten die u vraagt voor het invullen en voorschieten van inklarings-kosten/papieren.
13 euro of 17,50 voor EMS pakketten. Meestal zijn deze kosten hoger dan de inklaringskosten en dat is dus in mijn ogen belachelijk want ik kan namelijk deze formulieren niet zelf invullen. In feite maakt u een beetje misbruik van de gewone man – ze willen de spullen toch vast wel laat ze maar betalen. Heb dit altijd braaf gedaan maar nu bezorgt u niet eens meer alle pakketjes – nee die vanuit China moet ik zelf maar gaan ophalen (als ze onder de 22 euro zijn want dan komen er geen extra kosten bij en heeft het geen nut de postbode te sturen zeker) maar ik krijg wel een postkaart dat ik deze moet gaan ophalen of het mij nu uitkomt of niet.
Gewenste Oplossing:
Waarschijnlijk gaan we dit nooit oplossen want ik ken de excuses van postnl onderhand al.
Ik wou gewoon de klacht de wereld in hebben.
Maar een meer redelijk tarief en pakketjes daadwerkelijk bezorgd (het is tenslotte een postbedrijf) zou ik zeer waarderen
