Klacht: Abn afschriften

Peter b100 op 02 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben al vaak een vermoeden dat we post niet krijgen wat wel zou moeten. Nu heb ik de app van de post zo aangezet dat ik ook de gewone post kan zien wat bezorgt gaat worden omdat we vaker iets niet kregen terwijl het wel moest komen. Zaterdag stond in de app de aankondiging dat de abn afschriften bezorgt zouden worden we hebben gewacht tot nu woensdag 20-06-2018 maar geen post dat geeft mij toch het sterk vermoeden dat ons gevoel dat we niet alle post krijgen klopt alweer slecht bezorgt maar de post is klaar alles weg maar niet op de goede plaats jammer. Laatst kreeg ik de post van twee huizen verder zelf maar bezocht en pas geleden lag er een briefje bij dat er verkeerde post was bezorgt maar er verder niets meer aan kon doen omdat ik er niet was en de post kon weer op de bus gegooid worden en dan werd hij weer bezorgt dus als dit bij mij gebeurt gaat dat met mijn post ook zo naar anderen. Dan zal ik maar niet over de pakjes hebben wat in de app staan aangekondigd en soms drie dagen zit te wachten terwijl de app wat anders zegt dat doe ik dus niet.

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing laat de post bode eens goed controleren waar ze wat ingooi bij welk adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Bovens, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat post vaak verkeerd of niet wordt bezorgd bij u, ten eerste mijn excuses hiervoor! Graag reageer ik op uw bericht. U zegt dat u post verwachte die in de App, meestal wordt dit inderdaad de volgende werkdag bezorgd. Heel soms ontstaat er wat vertraging in de sortering, dan moet u deze alsnog binnen 4 werkdagen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kun u mij dan vertellen van welke afzender dit is. Daarnaast zegt u dat post vaak bij de buren wordt, op welk nummer wordt dit dan bezorgd? Zorg ik ervoor dat de postbode hierop wordt aangesproken. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Peter b100

6 jaren geleden - bedankt dat u eindelijk naar de klacht wilt kijken ik heb ook al gebeld maar daar is ook niets uit gekomen dan wil ik u vragen om beter te lezen .bij mij word verkeerde post ingegooid dat heb ik geschreven!!!!! en als ik wist waar mijn post word ingegooid was het een stuk makkelijker. Geachte heer Bovens, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat post vaak verkeerd of niet wordt bezorgd bij u, ten eerste mijn excuses hiervoor! Graag reageer ik op uw bericht. U zegt dat u post verwachte die in de App, meestal wordt dit inderdaad de volgende werkdag bezorgd. Heel soms ontstaat er wat vertraging in de sortering, dan moet u deze alsnog binnen 4 werkdagen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kun u mij dan vertellen van welke afzender dit is. antwoord :het gaat om de abn afschriften dit is nu de derde keer dat we moeten bellen met de abn. Daarnaast zegt u dat post vaak bij de buren wordt, op welk nummer wordt dit dan bezorgd? antwoord :zoals ik al heb aan gegeven is dat bij mij post van anderen word bezorgt en ik die zelf ga weg brengen dus kort door de bocht als ik verkeerde post krijg gebeurt dit ook met mijn post ik hoop dat het nu duidelijk is dit alles ook verteld door de telefoon. met vriendelijke groet peter Zorg ik ervoor dat de postbode hierop wordt aangesproken. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juli 2018 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bovens,

Bedankt voor uw reactie en bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

U heeft aangegeven dat meerdere poststukken niet bij u zijn bezorgd.
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat dit al meerdere keren is voorgekomen.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen.

Uiteraard hebben we uw klacht wel geregistreerd. Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken.

Alle post die wij (om welke reden dan ook) niet kunnen bezorgen, wordt door een speciale afdeling geopend en bekeken. Mocht de post zijn binnengekomen en een adres bevatten, dan sturen we deze alsnog door naar u of de afzender. Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het dan ook zeer op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Dit helpt ons om onze dienstverlening richting u te verbeteren.
Ik wil u vragen om direct contact met ons op te nemen als er opnieuw post vermist of verkeerd bezorgd wordt.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Peter b100