Klacht: aangetekende post

op 09 september 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb belangrijke examendocumenten en ook privé documenten aangetekend verzonden op 3 september j.l, vandaag kreeg ik een document, dat in de aangetekende envelop zat via de post gescheurd en gekreukeld terug. Ik heb gebeld naar Post nl, maar het blijkt, dat mijn aangetekende zending met examendocumenten zoek geraakt is. Het nummer van mijn verzonden aangetekende post is RN994718384NL. Niemand kan mij vertellen, wie mij een deel van de inhoud terug gestuurd heeft en wat er met mijn aangetekende envelop gebeurd is. Er wordt een onderzoeksformulier binnen 3 werkdagen naar mij toe gestuurd en daarna wordt het onderzoek gedurende 13 werkdagen uitgevoerd. Belachelijk!!!!! ik stuur documenten toch niet voor niets AANGETEKEND !!! Belangrijke examendocumenten en privé documenten zijn verloren gegaan door de slordigheid van Post nl!!!!!!!! Mijn vraag is of ik een gerechtelijke procedure kan starten of dat ik bij een ombudsman oid mijn klacht over deze verschrikkelijke slordigheid openbaar kan maken. Ik heb mijn vertrouwen in post nl compleet verloren. Ik laat documenten toch niet voor niet AANGETEKEND verzenden

Als mijn aangetekende post terecht is

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 september 2019 om 09:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden aangetekende brief. U heeft een gedeelte hiervan retour gekregen, maar de andere documenten zouden verloren zijn gegaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het niet goed is gegaan met uw aangetekende zending. Ik zie inderdaad dat u hier eerder contact met onze klantenservice over heeft gehad. Er is naar aanleiding daarvan een navraagformulier naar u verzonden om een verder onderzoek te starten. Wij hebben de informatie nog niet van u ontvangen. Zodra wij het hebben ontvangen, wordt er inderdaad binnen 12 werkdagen contact met u opgenomen over de verdere afhandeling. Op dit moment kan ik helaas verder niks voor u doen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 56Monique