Klacht: aangetekende brief niet bezorgd

op 14 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag 27 okt heb ik een aangetekende brief verzonden. Deze is vervolgens bij de onbestelbare post in Den Haag terecht gekomen omdat volgens Postnl het adres onjuist is. Volgens de ontvanger (ministerie van buitenlandse zaken) is dit het juiste adres en worden aangetekende brieven automatisch afgeleverd bij een ander adres door Postnl. Dit adres is maandag 30 okt alsnog ook aan Postnl doorgegeven en de brief zou doorgezonden worden echter weten ze bij Postnl niet waar de brief is gebleven en zijn ze een onderzoek gestart. Inmiddels zijn we al meer dan een week verder sinds het verzenden en is een brief die met een goede reden met de aangetekende post ipv reguliere post is verzonden (zeker weten dat de post snel bij de ontvanger is)nog steeds niet bij de ontvanger en nog steeds is niet duidelijk waar de brief is. geld terugkrijgen kan pas als het onderzoek is afgerond. het geld staat niet in verhouding tot de zorgen en frustraties die dit oplevert rond belangrijke post. Postnl doet hier in naar mijn mening onvoldoende. Ook word ik niet op de hoogte gehouden van het onderzoek en bij meerdere telefonische contacten nadien kan men mij niets vertellen behalve dat een onderzoek gaande is.

Gewenste Oplossing:

tevreden zijn kan eigenlijk al niet meer omdat de post al niet meer op tijd bij de ontvanger kan zijn. wat ik zou willen is dat het zsm alsnog verzonden word en ik een schadevergoeding ontvang. mijn uurloon voor alle tijd die ik kwijt ben ligt hoger dan het bedrag van het verzenden van een aangetekende brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 november 2017 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ten Wolde,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden aangetekende brief niet bezorgd is.

U geeft aan dat er al een onderzoek naar gestart is zodat het nog op het juiste adres bezorgd wordt. Aangetekende betekend niet dat een zending sneller wordt bezorgd. Het betekend dat als er iets met de zending gebeurd dat het vergoed wordt als het vermist of beschadigd is.

Meer dan een onderzoek kan ik niet voor u betekenen. Het is niet mogelijk om uw uur loon te vergoeden. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen over het vervolg van het onderzoek.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door daniektenwolde