Mijn Klacht:
Op 12-6 een brief aangetekend verzonden. De geadresseerde heeft niks van een bezorger gezien of gehoord toch zou volgens post nl de geadresseerde de brief geweigerd hebben! Op de brief zit een stikker met daarop de rede geadresseerde verhuist. Nu al meerdere keren contact gehad met post nl en steeds van het kastje naar de muur gestuurd als ik vraag om een foto te sturen met daarop hun sticker is dit niet nodig want de geadresseerde zou hebben geweigerd volgens hun systeem! Wel geld betalen en een week later nog zelf de brief kunnen gaan bezorgen met alle gevolgen van dien
Gewenste Oplossing:
Men verzend kosten terug en de kosten die straks nog gaan komen hierdoor zoals langer de huur betalen en een rit van 60 kilometer om zelf de brief te bezorgen


