Klacht: Aangetekend pakket kwijtgeraakt bij postnl

Tobias20 op 21 november 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus heb ik een pakket aangetekend verstuurd naar een webshop omdat ik een trui wilde retourneren. Omdat het niet bepaald een goedkope trui was heb ik ervoor gekozen deze aangetekend te versturen zodat ik verzekerd was van de juiste verzending. Echter is het pakket kwijtgeraakt en zijn er onderzoeken bij postnl geweest die tot nu toe geen passende oplossing hebben opgeleverd. Telkens weer opnieuw bellen en verhaal moeten doen daar ben ik klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Dat het verstuurde pakket alsnog teruggevonden wordt of dat ik schadeloos gesteld wordt. Ik heb het pakket niet voor niets verzekerd verstuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 november 2023 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat onderzoeken bij PostNL u nog geen passende oplossing hebben opgeleverd. Ik begrijp dat u hiermee klaar bent. Mijn excuses hiervoor.

Volgens mijn gegevens is er op 20 november contact met u hierover opgenomen per e-mail. Indien u vragen heeft over uw onderzoek, raad ik u aan te reageren op de e-mail die u heeft ontvangen zodat dit adequaat wordt opgelost.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag. Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

Met vriendelijke groet,    

PostNL Klantenservice

Tobias20

Heeft op 22 november 2023 om 13:19 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door Tobias20