Klacht: aangetekend pakket kwijt

op 20 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 mei heb ik een pakket verzonden, netjes aangetekend. Op 16 mei kwam het pakket beschadigd aan. Alleen de bovenkant van het pakket is afgeleverd bij de geadresseerde.

Ik heb gelijk contact opgenomen met postnl.

Sanne Mulder van de desbetreffende afdeling stuurde mij een mailtje met hetgeen ik terug moest sturen. Dit heb ik gedaan.

Hierna kreeg de ontvanger een brief. Ook dit is allemaal netjes teruggestuurd.

Nu word ik al wekenlang genegeerd door Sanne Mulder.

Ik heb al tig keer gebeld met de klantenservice en zij konden zogenaamd alleen een terugbelverzoek indienen. Ook heb ik een aantal mailtjes verzonden.

Maar al deze verzoeken en mailtjes blijven onbeantwoord.

Ik wil nu weten of het pakket al terecht is en hoe dit alles wordt afgehandeld.

Ik ben het na twee maanden helemaal zat!!!!

Wanneer het pakket terecht is of wordt vergoed

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 20 juli 2019 om 12:55 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de schadeafhandeling van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u al zo lang op bericht aan het wachten bent. Mijn excuses hiervoor. Ik zie gelukkig aan de hand van mijn administratie dat er inmiddels contact met u is opgenomen. Er is ook al meerdere malen e-mail contact geweest tussen u en mijn collega van deze afdeling. Ik ga ervan uit dat het correct met u zal worden afgehandeld.

PostNL Klantenservice

Heeft op 20 juli 2019 om 13:01 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost

Reactie van de melder van de klacht Charaya

4 weken geleden - Wat een leugenaars zegIk kreeg alleen afgelopen donderdag een mailtje met een vraag. Deze heb ik beantwoord en daarna niets meer vernomen

Alle klachten die gemeld zijn door Charaya