Klacht: 3STDKW881738890 tractrace

op 13 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

beste postnl

gaarne loopt er bij u veel mis.het gaat om een bestellling van bagageonline die ik medio 2 augustus 2019 ontvangen hebt.en is terug gestuurt medio 3 augustus 2019 naar bagageonline die is bij bagageonline ontvangen.toch krijgt ik steets de melding pakket vertraagt levering eerst 10 aug nu weer op 12 aug deze klacht hebt ik ook bij bagageonline neer gelegt zij hebben nog naar u gebelt.van hun uit loopt er nog een onderzoek
graag ontvan ik reactie van u terug naar judahbenhur@kpnmail.nl

ik bent pas tevreden als alles afgehandeld is

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 augustus 2019 om 08:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Ik zie dat dit bedrijf inderdaad een onderzoek heeft ingesteld en hier nog bericht over zal ontvangen. Alleen de oorspronkelijke afzender krijgt hier bericht over, omdat die onze opdrachtgever is voor de verzending van het pakket. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender voor een verdere oplossing en meer informatie.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door navaroneman