Klacht: 3STDKW881738890 tractrace

op 13 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste postnl

gaarne loopt er bij u veel mis.het gaat om een bestellling van bagageonline die ik medio 2 augustus 2019 ontvangen hebt.en is terug gestuurt medio 3 augustus 2019 naar bagageonline die is bij bagageonline ontvangen.toch krijgt ik steets de melding pakket vertraagt levering eerst 10 aug nu weer op 12 aug deze klacht hebt ik ook bij bagageonline neer gelegt zij hebben nog naar u gebelt.van hun uit loopt er nog een onderzoek
graag ontvan ik reactie van u terug naar judahbenhur@kpnmail.nl

Gewenste Oplossing:

ik bent pas tevreden als alles afgehandeld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 augustus 2019 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Ik zie dat dit bedrijf inderdaad een onderzoek heeft ingesteld en hier nog bericht over zal ontvangen. Alleen de oorspronkelijke afzender krijgt hier bericht over, omdat die onze opdrachtgever is voor de verzending van het pakket. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender voor een verdere oplossing en meer informatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door navaroneman