Mijn Klacht:
Dit is de 3e keer binnen een half jaar (AL MIJN BESTELLINGEN!) dat het fout gaat, met de
kerst hebben jullie mijn kerstcadeautjes gewoon midden op de gang in een
appartementencomplex gezet, voor het oppakken van iedereen, Waardoor ik begon te twijfelen of ik nog op tijd met mijn cadeautjes was aangezien ik naar mijn ouders in de andere kant van het land ging. Gelukkig dat ik toen een
vriendelijke buur had die het voor mij heeft gepakt en mij heeft ingelicht. Daarna heb ik een
spel besteld die nooit is aangekomen, na een maand lang van onduidelijk/slecht contact
met jullie kwam er niks beters uit en heb ik dankzij de verzender een nieuw spel gekregen.
En nu is het weer raak. Weer een spel besteld, vorige week woensdag was deze
verzonden vanaf de verzender en hij is er nog niet.
Ik snap bij mezelf niet waarom ik dit allemaal type aangezien er nooit inhoudelijk op de
klachten in wordt gegaan. Ik ben het spuugzat dat geen enkele bestelling goed kan gaan
en heb hier de vorige keren veel gezeik mee gehad. Ik verwacht nu dat jullie het een keer
op een fatsoenlijke manier gaan oplossen.
Bedankt voor nog meer problemen en gezeik,
Kevin Timmermans
Gewenste Oplossing:
Op zijn minst inhoudelijke reactie op mijn klacht. Vorige keer ben ik zo slecht behandeld. Laat hun maar met een oplossing komen om dat kleine beetje vertrouwen terug te krijgen. Ik durf gewoon niks meer te bestellen....
