Klacht: postcodelot

op 09 augustus 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben al lid van de postcode loterij
maar toch krijg ik regelmatig een gratis lot maar moet me wel eerst aan melden voor een weer een lot .
het niet goed lijkt op de zaak bedonderen en nu heb ik weer een gratis
lot waar ik niks mee kan.
als het zo moet ga ik helemaal er mee stoppen.
ben al blij dat ik maandelijks met een lot mee kan doen financieel gezien.

Gewenste Oplossing:

als ik het gevoel krijg dat ik als lid niet bedondert wordt
en het geld wat uitgegeven wordt voor de reclame die er gevoerd wordt die zo in de vuilnisbak terecht komt .naar de goede doelen gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door solexkoffer