Klacht: Postcode loterij negeert mij. reageert niet op mijn mails. 4/4

nvt1 op 24 februari 2021 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Mijn Klacht
Postcode loterij negeert mij. reageert niet op mijn mails.

Omdat postcode loterij uitspraken doen die feitelijk onjuist zijn. Postcode loterij verteld leugens, maakte valse beloftes. Wanneer ik ze met deze feiten confronteer wordt ik genegeerd.

op Social media constant heel aardig, beleefd en behulpzaam doen om vervolgens achter gesloten deuren niet te reageren. mails waar beloofd wordt met 5 werkdagen te reageren worden na 2 maand nog niet beantwoord. elke nieuwe mail wordt ook genegeerd

Ik citeer van postcode loterij zelf

eerder is aan u laten weten via Twitter, dat eind oktober een aantal bij Nationaal Postfilter geregistreerde adressen onbedoeld en onterecht is gebruikt voor het versturen van geadresseerde reclamepost. Of dit bij u ook het geval is geweest, kunnen we niet met zekerheid zeggen

Ze hebben dus geen idee waar de fout zit, Ze hebben geen idee of er misbruik is gemaakt van mijn gegevens, Ik heb ze deze gegevens ook nooit gegeven. Ze weten ook niet eens bij hoeveel de fout is gemaakt en ze weten niet of dit in de toekomst weer gaat gebeuren.
Vervolgens zegt Postcode loterij dat ik nu mijn gegevens moet geven aan hun om geen post meer te krijgen (compleet omgekeerde wereld) en hun moet vertrouwen.

Duidelijk wijst uit dat postcode loterij totaal niet capabel is om het gehanteerde systeem correct uit te voeren. Duidelijk wijst samen met het verleden uit dat Postcode loterij niet te vertrouwen is. Duidelijk wijst uit dat postcode loterij dus niet kan garanderen dat er correct wordt gehandeld met mijn gegevens.

Vervolgens ben ik geblokkeerd op twitter omdat ze besloten niet meer te reageren toen ik ze confronteerde met hun eigen onkunde. Vervolgens werd ik gedeblokkeerd omdat ze er dus later achter kwamen dat zij de gene waren die een fout hadden gemaakt. Dus voordat de feiten op tafel liggen werd ik al geblokkeerd ze logen tegen mij en besloten alle informatie te verwijderen om een monopoly op de waarheid te creeeren om vervolgens te beseffen dat zij de gene waren met een ‘technische fout’
Fijn dat k werd gedeblokkeerd. maar wanneer ik ze toen met deze feiten confronteerde en dus verwachte dat ze dus hun verantwoordelijkheid zouden nemen voor de slechte kwaliteit werd ik weer genegeerd en vervolgens geblokkeerd.

Onder het mom van spam. De ironie en hypocrisie viert hoogtij. Zelfs met postfilter correct ben je niet veilig van Postcode loterij geadresseerde spam zoals ook blijkt uit het geciteerde bericht. maar blijkbaar

Wanneer postcode loterij volwassen wordt en daadwerkelijk inhoudelijk reageert op mijn mails.

Wanneer je liegt tegen klanten, feitelijke onjuistheden verteld dan moet je daar je verantwoordelijkheid nemen. Je kan niet zo maar smoesjes verzinnen. als iemand daar door heen prikt moet je gewoon reageren en op de blaren zitten.

Gewenste Oplossing
k eis dat postcode loterij verantwoordelijkheid neemt voor zijn acties en daden. met een oplossing komt voor het door hun gecreëerde probleem.
Let wel al het vertrouwen is verloren gegaan en verspild. Het misbruiken van mijn persoonlijk gegevens. valse beloftes, afspraken niet nakomen. Leugens. Dus alles waar ik postcode loterij moet vertrouwen en hopen op het beste is geen oplossing. Want zoals aangetoond hier in de mail is postcode loterij niet capabel om de door hun bedachte systemen correct uit te voeren. Dus een oplossing waar ik als consument niet weer in een situatie wordt gezet waar een ’technisch probleem’ een excuus is om al mijn rechten te overtreden

Gewenste Oplossing
Let wel al het vertrouwen is verloren gegaan en verspild. Het misbruiken van mijn persoonlijk gegevens. valse beloftes, afspraken niet nakomen. Leugens. Dus alles waar ik postcode loterij moet vertrouwen en hopen op het beste is geen oplossing. Want zoals aangetoond hier in de mail is postcode loterij niet capabel om de door hun bedachte systemen correct uit te voeren. Dus een oplossing waar ik als consument niet weer in een situatie wordt gezet waar een 'technisch probleem' een excuus is om al mijn rechten te overtreden

Ik ga net zolang dit versturen totdat je het inhoudelijk fatsoenlijk behandelt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt1